اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

همان‌طور که در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) اعلام شد، Within سازنده‌ی محصولات اکوسیستم پیگیر سلامتی، از این تابستان مجدداً با برند Nokia راه‌اندازی خواهد شد. Within از سال گذشته بخشی از Nokia شده و نقش مهمی را در بخش سلامت آن ایفا می‌کند.
بخش بزرگی از این راه‌اندازی مجدد را اپلیکیشن به‌روز شده‌ی «همراه سلامت » تشکیل می‌دهد که دستیابی به علائم و داده‌های حیاتی فرد را آسان‌تر می‌کند. در واقع خلاصه‌ای از گزارش وضعیت روزانه‌تان در بالای فید نمایش داده می‌شود. همچنین وصل کردن دستگاه‌های دیگر به Within خود و نیز به اشتراک‌گذاری وضعیت اعضای خانواده نیز آسان‌تر می‌شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مرتبط با طراحی مجدد اپلیکیشن همراه سلامت برنامه‌های مربیگری است که بر اساس داده‌های شخصی کاربر قابل تنظیم است.
خدمت دیگری که Nokia با این راه‌اندازی ارائه می‌دهد، پلتفرم مراقبت از بیمار HPAA است. لازم به ذکر است که در حال حاضر در مطالعات بالینی در انگلیس و مطالعات آزمایشگاهی در آمریکا از این پلتفرم استفاده می‌شود. به کمک این پلتفرم اطلاعات لازم به پزشکی ارسال می‌شود که نمی‌تواند به‌صورت حضوری بیمارش را ویزیت کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه