ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۱ مرداد

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه‌ی شمال رگولاتوری از اجرای مانور سنجش پایداری باتری‌های پشتیبان و تجهیزات تغذیه‌ی نیروی سایت‌های شبکه‌ی تلفن همراه در استان‌های تهران، البرز، سمنان و مازندران خبر داد.
وحید مختاری افزود: این مانور به منظور سنجش مدت زمان پایداری باتری‌های پشتیبان سایت‌ها و تجهیزات تغذیه‌ی نیروی مراکز مخابراتی شبکه‌ی تلفن همراه، به‌روزرسانی اطلاعات سایت‌ها و افزایش آمادگی اپراتورها برای مقابله با قطعی برق ناشی از شرایط بحرانی و ارایه‌ی سرویس پایدار از سوی اپراتورها در چهار استان تحت پوشش اداره‌‌ی کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در قالب این مانور از ۲۵۳ سایت اپراتورهای تلفن همراه به صورت تصادفی بازدید شده، گفت: نتایج اندازه‌گیری‌ها در استان‌های تهران، البرز، سمنان و مازندران نشان می‌دهد میانگین زمان پایداری باتری در سایت‌های اپراتور همراه اول ۳ ساعت و ۱۶ دقیقه، ایرانسل ۲ ساعت و ۴۷ دقیقه و رایتل ۴ ساعت است.
مختاری تصریح کرد: با توجه به اهمیت پایداری شبکه، رگولاتوری به صورت مستمر، سایت‌های اپراتورها را پایش کرده و با جدیت در مورد ارتقای پایداری شبکه و بهینه‌سازی باتری‌های پشتیبان سایت موارد لازم را به اپراتورها تذکر خواهد داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه