تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ دي

Postybell که برای کسانی طراحی شده که سر زدن به صندوق پستی برای آن ها ممکن نیست طراحی شده است ، از یک حسگر مجاورت و یک ماژول GSM تشکیل شده است. زمانی که این حسگر در صندوق پستی حرکت احساس می کند ، ماژول GSM شماره ای را می گیرد ( که می تواند شماره ی خانه یا شماره ی تلفن همراه باشد) البته برای کار کردن ، این ماژول به یک سیم کارت نیاز دارد که ضعف اصلی این محصول در برابر رقبایش محسوب می شود (رقبایی که با بلوتوث یا WiFi کار می کنند).
با استفاده از اپلیکیشن همراه Postybell کاربران می توانند برای زمانی که باتری این محصول در حال اتمام است هشدار دریافت کنند ، هشدار ها را به یک شماره یا ایمیل دیگر فوروارد کنند ، چندین دستگاه Postybell را در لحظه مدیریت کنند و وضعیت صندوق پستی خود را در هر زمان بررسی کنند. در حال حاضر تنها اپلیکیشن اندروید این مخصول ساخته شده اما تیم Postybell قول داده اند  در آینده ی نزدیک نسخه ی iOS آن را نیز طراحی کنند.


Postybell که با ابعاد 85 در 42 در 12 میلیمتر (به ترتیب از راست به چپ برای طول ، عرض و ارتفاع) تنها 40 گرم وزن دارد ، برای روشن ماندن به یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی وابسته است که 2 تا 3 ماه دوام آورده و توسط USB شارژ می شود. تیم Postybell همچنین دو گزینه ی دیگر برای عرضه ی باتری خورشیدی (که روی صندوق پستی نصب می شود) و یک باتری همراه هم دارند.
علاوه بر قابلیت خبررسانی در هنگام رسیدن نامه ها و بسته های مورد نیاز شما ، Postybell می تواند در هنگامی که کسی بدون اجازه وارد اتاقی می شود یا درب کابینت یا کمدی را باز می کند نیز با ارسال هشدار به کمک بیاید.
سازندگان این محصول امیدوارند بتوانند با جذب سرمایه های مردمی از طریق کمپینی در indiegogo آن را آماده کنند.برای خریدن پایین ترین مدل Postybell که به بودجه ای 30,000 دلاری برای ساخت نیاز دارد، باید 40 دلار بپردازید.

برچسب هاPostybellsensor
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استقبال 1 میلیون نفری از نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10