تکنولوژی
الناز فرجی۰:۴۵ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ فروردين

اگر یک تولید کننده ی ماشین هستید ، احتمالا یک بودجه ی زیاد برای آزمایش تکنولوژی سنسور و وسایل خودکار دارید . کمپانی هایی مانند فود ، کیا و دیگران در حال طراحی و آزمایش وسایل تندرو در خیابان های شهر و جاده ها بوده اند. اما یک گروه جدید دنبال ساختن یک LiDAR اسکن کننده ی ارزان  برای مشتری است که ایده آل برای سازنده ها ، مشتاقان و دانشجویان است . این Scanse sweep  طراحی شده تا قابلیت حس 360 درجه برای هواپیما های ، ربات ها و دیگر چیزها فراهم کند .
تکنولوژی LiDAR از نور لیزر برای اندازه گیری میزان فاصله با اشیا و موانع استفاده میکند . خیلی از این سیستم های سنسور ، مانند واحد ثابت quanergy برای ماشین های خودکار ، میتوانند هر واحدی بیش از 1000 دلار باشند . اما scanse sweep  فرق میکند ، این تکنولوژی با تکنیک حس کردن طراحی شده و از اجزای کم قدرت استفاده میکند . این اجزا sweep را ارزان تر و با قابلیت تر میکنند ، گرچه به قیمت زمان اضافه برای اندازه گیری .
scanse sweep با اندازه ی 2.5 در 2 و وزن 4.2 oz به اندازه ی دو گوی هاکی است که بالای هم قرار گرفته اند . سنجش سنسور در میان یک سر چرخنده قرار گرفته است که توسط یک موتور کوچک برای دید 360 درجه گردانده میشود . sweep طراحی شده تا 500 نمونه در ثانیه با فاصله ی 40 m با سرعت گردش 2 تا 10 Hz بگیرد که میتواند به سرعت منطبق شود . از آنجایی که خیلی کوچک است ، کاربران میتوانند sweep را روی خیلی از انواع هواپیماهای کنترل از راه دور و تشخیص شی و پیگیری، رسم مانع یا هدایت گر و دور کننده نصب کنند . این محصول با نرم افزاری می آید تا داده های سنسور ، تنظیمات تغییر ، نرم افزار دائمی  را بررسی کند . با این حال گرداننده های اضافی طراحی میشوند تا  sweep را سازگار با زبان های نرم افزار و پلتفرم هایی مانند python , javascrpt , C/C++ , ROS، Raspbery Pi  و arduino کنند .
به لطف اتصال USB  و آداپتر های کوچک ، scanse sweep با کامپیوتر ها به صورت وصل و پخش شدنی میتواند در ارتباط باشد . و ادعا میشود که راحت تنظیم شده و طراحی مقاومی دارد . این وسیله ابزاری یاد گیرنده و موثر برای اشخاص کنجکاوی است که دوست دارند با برنامه ریزی و رباتیک آزمایش کنند . scanse sweep در حال حاضر در کیک استارتر در حال جمع آوری سرمایه است  و 46 درصد هدف 230000 دلاری اش را در 14 روز بدست آورده است و هنوز 26 روز دیگر وقت دارد . بیعانه ی 245 دلاری برای شما یک اسکنر sweep   به همراه دارد . sweep از طریق نمونه های اولیه ی زیادی امتحان شده است ، بنابراین اگر ابزار و تولید طبق برنامه پیش رود ، حامیان میتوانند نوامبر بعد منتظر محصول باشند .

برچسب هاSweep sensor،autonomy
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ظاهر نسخه تحت وب برنامه مدیریت ایمیل Outlook جذاب‌تر شد