کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۹ آذر

پس از رشد سرویس‌های رایانش ابری و واحد پشتیبانی مجوزها که به کسب‌وکار Oracle Corp کمک کرد تا از پیش‌بینی‌های وال‌استریت در سه ماهه‌ی دوم پیشی بگیرد. این سازنده‌ی نرم‌افزاری روز دوشنبه سود سه ماهه‌ی جاری خود را بالاتر از انتظارات پیش‌بینی کرد.
سهام Oracle رشد ۵ درصدی داشت و شرکت می‌گوید با رفع اختلافات در نرخ ارز، انتظار دارد سود سه ماهه‌ی سوم آن بین ۸۶ تا ۸۸ سنت در هر سهم برسد. بر طبق اطلاعات IBES از Refinitiv، تحلیلگران برای آن به طور متوسط ۸۴ سنت را تخمین زده بودند.
همانطور که شرکت‌های بیشتری از مدل پایگاه داده‌ی سنتی به محاسبات رایانش ابری و برای کاهش هزینه‌ها روی می‌آورند، درآمد سرویس‌های رایانش ابری Oracle و واحد مجوز آن با ۲.۷ درصد رشد به ۶.۶۴ میلیارد دلار رسید و تخمین‌های تحلیلگران را شکست.
Oracle در ماه ژوئن، ساختار گزارش درآمدی جدیدی ایجاد کرد که در آن کسب‌وکارهای رایانش ابری و مجوز نرم‌افزاری را با هم ادغام کرد. و در پی آن بود که تحلیلگران گفته بودند فهم کمی درباره‌ی عملکرد مستقل واحد رایانش ابری آن دارند.
Oracle بسیار دیر به کسب‌وکار نرم‌افزارهای مبتنی بر رایانش ابری وارد شد، اما به شدت تلاش کرد تا رقبایی چون Workday Inc ،Microsoft Crop و Salesforce.com Inc را پشت سر بگذارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه