کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۵ مهر

استارتاپ Upwork که بازمانده‌ی دوران حباب دات‌کام (Dot-com bubble) است، با آغاز به کار به صورت عرضه‌ی عمومی سهامش از خوش‌آمدگویی گرم وال‌استریت بهره‌مند شد.
در معاملات اولیه، ارزش سهام Upwork به بیش از ۴۰ درصد رسید. در هفته‌های پیش از عرضه‌ی عمومی سهامش، این شرکت به رنج قیمتی بین ۱۰ تا ۱۲ دلار برای هر سهم رسیده بود، اما در نهایت هر سهم ۱۵ دلار به فروش عمومی رسید.
این امر به این شرکت اجازه داد تا حدودا ۱۸۷.۱ میلیون دلار عرضه‌ی خود را افزایش دهد، که ارزش اولیه‌ی بازار آن را به ۱.۵ میلیارد دلار رساند. اما با افزایش سهام آن در حدود ۲۱ دلار برای هر سهم، ارزش روز اول آن احتمالا با نزدیک شدن به بازار بیشتر می‌شود.
Stephane Kasriel، مدیرعامل Upwork گفت "این آغاز فصل جدیدی برای شرکت است، Upwork  شرکتی است که بنیادی را برای طولانی مدت می‌سازد." وی اضافه کرد، ما فکر می‌کنیم این شروعی از یک اجرای خیلی طولانی است.
در طول سال‌ها، این شرکت ۱۶۸ میلیون دلار افزایش سرمایه‌ی خطرپذیر داشت. در سال ۲۰۱۷، Upwork  درآمد ۲۰۲.۶ میلیون دلاری را گزارش کرد که بیشتر از درآمد آن در سال ۲۰۱۶ با ۱۶۴.۴ میلیون دلار بود. در عین حال، ضرر این شرکت در سال ۲۰۱۷ به ۴.۱ میلیون دلار کاهش یافت که در سال قبل از آن ۱۶.۲ میلیون دلار بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه