کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

پس از اینکه فیسبوک با ثبت کاهش ۱۲۳ میلیارد دلاری در ارزش سهامش، گزارش درآمدی ضعیفی را ارائه کرد، سهام توئیتر هم پس از اینکه این شرکت اعلام کرد تعداد کاربران آن کاهش داشته‌اند، سقوطی نزدیک به ۲۰ درصدی را تجربه کرد.
این سرویس برای سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸، کاهش یک میلیون کاربر ماهانه‌ی خود را اعلام کرد. توئیتر در حال حاضر ۳۳۵ میلیون کاربر جهانی دارد که ۶۸ میلیون نفر آن‌ها در ایالات متحده‌ی آمریکا هستند. هر چند تعداد کاربران جهانی آن ثابت باقی مانده‌اند، اما کاربران آمریکایی آن در سه ماهه‌ی گذشته ۶۹ میلیون نفر بودند.
بلومبرگ گزارش کرد قیمت سهام توئیتر در معاملات اولیه‌ی پس از اعلام نتایج درآمدی آن، ۱۷ درصد کاهش داشت.
ظاهرا توئیتر برای جذب مخاطبین در ایالات متحده‌ی آمریکا شکست خورده است، در واقع، این شرکت یک سال گذشته ۶۸ میلیون کاربر را در این کشور ثبت کرده بود و درحالیکه شاهد رشد کم ۳.۵ درصدی در طول این دوره بود، شک و تردیدهایی وجود دارد که آیا توئیتر می‌تواند تعداد مخاطبین خود را افزایش دهد.
توئیتر تلاش‌هایی را برای پیدا کردن و تعلیق حساب‌های جعلی افزایش داده است که گفته می‌شود در سال گذشته دو برابر شده است، اما این شرکت حالا می‌گوید که انتظار ندارد این اقدام آن بر تعداد کاربران این سه ماهه اثر بگذارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه