سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۹ فروردين

در نهایت سونی آماده است در مورد نسل آینده‌ی PlayStation خود صحبت کند که چهار سال گذشته را روی آن صرف کرده است. در مصاحبه‌ی جدیدی با Wired، معمار برجسته‌ی سیستم شرکت، Mark Cerny گفت: PlayStation 5، نامی که سونی به طور رسمی آن را تائید نکرده، بازی‌سازان در حال حاضر از آن به شکل کیت‌های توسعه‌دهنده استفاده می‌کنند.
Cerny اولین جزئیات در مورد جانشین PlayStation 4 را به Wired داد: نسخه‌ی جدید مجهز به CPUی مبتنی بر پردازنده‌ی AMD Ryzen نسل دوم و GPUی مبتنی بر AMD Radeon Navi است که از ردیابی اشعه و وضوح تصویر بیش از 8K پشتیبانی می‌کند. Cerny همچنین به فناوری 3D جدید صوتی به عنوان بخشی از CPU اشاره کرد و آن را تجربه‌ی کاملا متفاوتی از صدا خواند.
وی می‌گوید، نسل آینده‌ی PalyStation دارای درایو حالت جامد است. پهنای باند یک SSD قادر به کاهش زمان‌های طولانی بارگذاری و راه‌های سریع‌تر دریافت مسابقات چند نفره است.
فراتر از مشخصات سخت‌افزاری، Cerny خبرهای خوبی برای صاحبان PlayStation 4 دارد: PlayStation آینده با گیم‌های PS4 سازگار خواهد بود و از واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه Cerny برای صحبت در مورد طرح‌های VR نسل آینده‌ی سونی محتاط بود.
سونی به تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی PalyStation 5 اشاره نکرد، هرچند عدم معرفی آن در سال ۲۰۱۹ را هم تائید نکرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه