سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۲ آبان

به گزارش زومیت، هیدکی نیشینو، معاون بخش سرگرمی سونی، اعلام کرد که تولید بازی برای پلی استیشن 4 همچنان مهم است و تا حدود سه سال دیگر این روند ادامه خواهد داشت.
بالاخره روز موعود برای طرفداران سونی و پلی استیشن فرا رسید. کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 اکنون برای برخی از کشورها دردسترس قرار دارد و دیگران تا یک هفته دیگر می‌توانند این کنسول مورد انتظار را تهیه کنند.
یکی از مسائلی که همواره در زمان شروع نسل جدید مطرح می‌شود، مدت‌زمان پشتیبانی شرکت‌ها از کنسول‌های نسل قبلی است؛ چراکه بسیاری بنا به دلایل مختلف فعلا قصد خرید پلی استیشن 5 سونی ندارند و ترجیح می‌دهند با PS4 بازی‌های جدید را تجربه کنند.
اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سونی پس از معرفی آثار جدیدی مثل Marvel’s Spider-Man: Miles Morales،اSackboy: A Big Adventure و Horizon: Forbidden West تأکید کرد که تمامی این بازی‌ها علاوه ‌بر پلی استیشن 5 روی کنسول پلی استیشن 4 نیز قابل اجرا هستند.
پس از اینکه جیم رایان، مدیر پلی استیشن، چندی پیش اعلام کرد تا سال ۲۰۲۲ از نسل هشتم این کنسول همچنان پشتیبانی می‌شود، ساعاتی پیش یکی دیگر از مسئولان ارشد پلی استیشن  اظهارنظر مشابهی کرد. در جدیدترین اخبار بازی، هیدکی نیشینو، معاون بخش سرگرمی سونی، به‌صراحت اعلام کرد که انتشار بازی‌های بین‌نسلی تا حدود سه سال دیگر ادامه خواهد داشت. او گفت: «به‌هیچ عنوان کار آسانی نیست که از همان روز اول تنها برای پلی استیشن 5 بازی ساخته شود. در حال‌ حاضر تولید و انتشار بازی برای پلی استیشن 4 نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ماهیت پلی استیشن این است که به بازی‌سازها این امکان را بدهد تا سالیان سال بتوانند سود ببرند. بنابراین به‌نظر من آینده خوبی در انتظار همه است. از منظر تطابق‌پذیری، بسیار مهم است که بازی‌های PS4 را روی پلی استیشن 5 اجرا کرد؛ اما پافشاری من این است که بازی‌های جدید برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر شوند. فرض ما این است که روند مهاجرات به پلی استیشن 5 حدود سه سال طول بکشد. در این‌ میان سؤال‌هایی از جمله اینکه چطور می‌توانیم همچنان برای پلی استیشن 4 بازی بخریم؟ یا آیا بازی‌های خریداری‌شده روی PS5 نیز قابل اجرا هستند؟ از جانب افراد مطرح می‌شود. ما از بازی‌سازها خواستیم بازی‌های خود را برای هر دو نسل تولید کنند.»
البته باید توجه داشته باشید که احتمالا تمام بازی‌ها تا سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 4 منتشر نخواهند شد؛ اما تعداد زیادی از این قاعده تبعیت خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه