موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

این‌بار سونی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش خبرهای داغی داشت. این شرکت دو تلفن جدید و امکان دسترسی به Xperia Ear Duo را اعلام کرد. علاوه بر این‌ها شرکت یک خبر دیگر هم داشت، آن هم فناوری دوربینی با هدف عکسبرداری در شرایط بسیار کم نور است.
این خبر به نظر می‌رسد بیش از همه عرضه‌ی Galaxy S9 متعلق به سامسونگ را هدف قرار داده است. سونی عکسبرداری 960 فریم بر ثانیه را در پرچمدار سال قبل خود عرضه کرد. Xperia X72 جدید دارای یک جفت دوربین است که شامل شات فیلمبرداری 4K HDR است. اما افرادی که به دنبال یک گوشی سونی هستند که به راحتی مشکل فضاهای کم‌نور را برطرف کند باید منتظر بمانند.
در عین حال، سامسونگ هم هفته‌ی پیش گام مهمی در این مسیر برداشت و از دوربین S9 با دیافراگم دوگانه رونمایی کرد. همانند سامسونگ، سونی هم دیوایس جدیدی ارائه خواهد کرد که لنزهای دوگانه را برای دوربین‌ها پشتیبانی می‌کند.
در حال حاضر جزئیات بیشتری در این مورد از طرف سونی داده نشد، اما این شرکت قول داده است که فناوری جدید قادر به عسکبرداری و فیلمبرداری در فضاهای کاملا کم نور باشد؛ این مشکل طولانی طولانی مدت بسیاری از گوشی‌ها است. این شرکت می‌گوید فناوری جدید قادر به گرفتن عکس‌هایی تا نور ISO 52100 و فیلمبرداری تا ISO 12800 خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه