ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش بورس‌نیوز، درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات کارتخوان در اردیبهشت ماه از رشد محسوسی برخوردار بوده است.
پس از کاهش درآمد شرکت‌های پرداخت الکترونیک از درآمد‌های ناشی از تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان در دو ماه اخیر که عمدتا مربوط به شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار دادن نحوه خرید و پرداخت الکترونیک مردم بوده، اکنون گزارش اردیبهشت ماه پرداخت الکترونیک سامان کیش حاکی از رشد درآمد‌های حاصل از کارتخوان این شرکت است.
لازم به ذکر است، در هفته‌های اخیر شاهد کاهش در حدود ۲۰ درصدی قیمت سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بودیم که البته این موضوع تا حدود زیادی با روند کلی بازار در هفته‌های گذشته همخوانی داشته است.
همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، پس از رشد درآمد‌های حاصل از موبایل و فعالیت‌های اینترنتی در فروردین ماه در مقایسه با اسفند ماه، درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات کارتخوان در اردیبهشت ماه از رشد محسوسی برخوردار بوده است.
با این وجود افت چشمگیر تعدد تراکنش‌های خرید و استقبال مردم از خرید‌های عمده در ماه‌های اخیر و پس از شیوع کرونا، افزایش نرخ ارز در سال گذشته و افزایش هزینه‌های خرید دستگاه‌های پوز جدید و همچنین هزینه‌های استهلاک شاید از اصلی‌ترین دغدغه‌های این روز‌های سهامداران شرکت‌های پرداخت الکترونیک باشد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه