سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

همان‌طور که Amazon، Apple و دیگر شرکت‌ها، از استراتژی نرم‌افزار‌های خانه‌های هوشمند، هاب و دستگاه‌های جدید بهره می‌برند، Google نیز با حفظ جاه‌طلبی‌های خود دگرگونی‌هایی در  سیستم دمای خانه‌ ایجاد کرده است. همانطور که می‌دانید، این شرکت محصولی ارائه داده است که با آن می‌توان دمای خانه را برای ساعت‌ها و روزهای مختلف برنامه‌ریزی کرد.
Google بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی خانه‌های هوشمند را در میان شرکت‌های بزرگ تکنولوژی انجام داد و شرکت Nest را که تولیدکننده‌ی ترموستات‌های هوشمند بود، به قیمت ۳/۲ میلیارد دلار خرید. حال شرکت Nest در DLD مونیخ اعلام کرد، این شرکت فروش محصولاتی مانند ترموستات‌های هوشمند، دوربین‌های امنیتی خانگی و زنگ هشدار دود را در چهار کشور اروپا از جمله آلمان، اتریش، ایتالیا و اسپانیا گسترش خواهد داد.
شایان ذکر است، قیمت خرده‌فروشی ترموستات آموزشی Nest، به میزان ۲۴۹ پوند و محافظ هشدار دود و کربن مونوکسید، ۱۱۹ پوند خواهد بود. همچنین Nest Cam Indoor  و Nest Cam Outdoor با اکتساب مالیات، ۱۹۹ پوند به فروش خواهد رسید. این شرکت  همچنین اعلام کرد، پیش‌فروش این محصولات در اواسط فوریه آغاز می‌شود. استفاده از محصولات Nest در ۱۹۰ کشور گسترش یافته، اما تا به حال در این کشورها فقط فروخته شده است و رسما هفت کشور از آن پشتیبانی می‌کردند.

برچسب هاgoogleNest
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود