تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

با توجه به گزارشات به دست آمده از صاحبان ماشین ها، آن ها باید باتری ماشین را قطع کنند تا دوباره آن را به کار بیاندازند.
از آن جایی که سیستم های به روز شده، ماشین ها را به سایر وسایل ارتباطی نزدیک تر کرده اند، این مسئله اجتناب ناپذیر است که آن ها نیز ممکن است از مشکلات مشابهی رنج ببرند. این روزها، بسیاری از صاحبان Lexus با مشکل مشترکی روبرو شده اند. که به نظر می رسد head unit آن ها در مداری از حالت reboot گیر افتاده است.                    دریک گوتاوسکی، ویدیویی را از صحنه ی این مشکل در یوتیوب قرار داده است، که نشان می دهد با روشن شدن ماشین، قبل از بالا آمدن صفحه نمایش بنفش، عمل boot انجام می گیرد و این چرخه دوباره تکرار می شود. در تالار گفتگوی مخصوص صاحبان Lexus ، افرادی که به ارسال پست های مختلف می پردازند، پیشنهاد داده اند ( که ظاهرا این پیشنهاد را از جانب فروشندگان دریافت کرده اند) که کابل باتری را به مدت 10 دقیقه قطع کنید، که در این صورت امکان ایجاد یک reset به صورت دستی به وجود خواهد آمد و دوباره همه چیز به کار خواهد افتاد.
قسمت head unit ماشین بسیاری از مشتریان ما از کار افتاده است. ما بی وقفه در حال کار کردن برای حل این مشکل هستیم. برای کسب اطلاعات جدید با ما همراه باشید. Lexus (@Lexus) June 8, 2016
Lexus اعلام کرد که آن ها بی وقفه در حال کار کردن برای پیدا کردن یک راه حل هستند، و یکی از سخنگویان آن ها به Bloomberg اعلام کرد که این مشکل ممکن است به دلیل وجود برنامه ای که به روزرسانی نرم افزار آن از ماهواره دریافت می شود، صورت گرفته باشد. البته ، بیرون آوردن باتری به منظور reboot کردن، یکی از چیزهایی است که شما می توانید برای لپ تاپ یا گوشی خود از آن استفاده کنید، که کاملا با یک وسیله ی نقلیه ی 40000 دلاری متفاوت است که حتی پاسخ صاحبان به این موضوع نیز، نشان دهنده ی همین تفاوت می باشد.
" این یک مشکل سراسری است، امروز، بیشتر از دوجین از مشتریان از این مشکل شکایت داشتند. راه حل ما تا به امروز، انجام یک reset شدید از طریق قطع کردن کابل باتری برای چند دقیقه می باشد. بیشتر از شما نمی دانیم که چه اتفاقی در حال افتادن است، و نمی دانیم که آیا انجام این reset واقعا این مشکل را برای طولانی مدت حل خواهد کرد یا خیر."
" هم اکنون ایمیلی دریافت کردیم که به دنبال آن گفته شده است که یک فروشنده به روز رسانی نادرستی را برای همه ی مدل های ninth gen navs ( که مدل های 2016 به بالا را شامل می شود)، انجام داده است و در نهایت آن ها در حال کار کردن برای حل این مشکل هستند."

برچسب هاCarLexus nav
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آغاز به کار خودروهای بدون سرنشین Uber