موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۶ مرداد

حالا که همه چیز درباره‌ی Note 9 خوب و روبه‌راه است، وقت آن است که به سراغ گوشی هوشمند مهم آینده برویم. شایعات در مورد Google Pixel 3 هنوز به آن اندازه که در مورد گوشی سامسونگ پیش از عرضه فهمیدیم نیست – اما هنوز زمان زیادی وجود دارد. با این همه، به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه‌ی هندست اندرویدی پرچمدار گوگل تا ماه اکتبر رسمی نشود.
برای شروع باید گفت در نسخه‌ی جدید، آن طور که به نظر می‌رسد یک ناچ بزرگ در بالای صفحه وجود دارد. در حقیقت، اینکه چرا گوگل در این زمان از این ناچ استفاده می‌کند، جای شگفتی ندارد. گوگل اقدامات جدی برای ساخت Android Pie انجام داده که از بریدگی آن پشتیبانی می‌کند.
حتی با وجود استانداردهایی که شکاف‌های صفحه‌نمایش را تائید می‌کنند، گویا در Pixel 3، ناچ حتی بزرگ‌تر از اولین گوشی‌های مجهز به بریدگی در Essential هستند. گوگل حتی جک هدفون را از Pixel 2 حذف کرد، کاری که اپل یکسال پیش آن را انجام داد. آن طور که از ظاهر لو رفته‌ی Pixel 3 معلوم است، این شرکت به راحتی حذف جک هدفون را با یک جفت هدفون USB-C جایگزین کرده است و از ضرورت استفاده از دانگل هم چشم پوشی کرده است.
زبان طراحی هدست همراه این گوشی بسیار شبیه به Pixel Buds است و با حلقه‌هایی برای نگهداری آن در جایش کامل می‌شود. در عین حال، Pixel XL در اندازه‌ی بزرگ عرضه می‌شود، و احتمالا دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی خواهد بود. از دیگر خصوصیات احتمالی XL یک باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپری و پردازنده‌ی Snapdragon 845 است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه