سرگرمی
الناز فرجی۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

خبرهای جدید حاکی از آن است که به احتمال زیاد در سال 2017 ایک باکس جدیدتری ارائه خواهد شد که در آن بازی ها واضح تر و سریع تر انجام خواهند شد.
بر اساس اطلاعات به دست آمده مایکروسافت دو مدل جدید از کنسول خود را در دست ساخت دارد. یکی از آن ها با نام رمز Scorpio [عقرب] شناخته شده و در سال 2017 عرضه می شود. اسکورپیو را می توان نسخه قدرتمند تر اکس باکس وان قلمداد کرد که دارای یک پردازنده گرافیکی قوی تر هم هست.
همانند پلی استیشن نئو، بازی هایی که برای اسکورپیو منتشر می شوند دارای دو حالت گرافیکی متفاوت خواهند بود تا دارندگان اکس باکس وان قدیمی هم بتوانند لذت کامل از بازی را ببرند. همچنین مایکروسافت با کمپانی آکیلس وارد مذاکره شده تا هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت را با اکس باکس وان همگام سازی کند. به نظر می رسد با وجود هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR برای پلی استیشن 4، مایکروسافت نخواسته تا در این زمینه از رقیب دیرینه خود عقب بیافتد.
نکته بسیار جالب این گزارشات به قدرت بیشتر اسکورپیو از پلی استیشن نئو باز می گردد. اسکورپیو در حالی بیش از چهار برابر اکس باکس وان قوی تر است که می دانیم شایعات از قدرت تقریبا دو برابری پلی استیشن نئو به پلی استیشن 4 خبر می دهند. اگر از دارندگان اکس باکس وان باشید، طبیعتا این تفاوت میان دو مدل اکس باکس وان اصلا خوشایند نخواهد بود. اما سوال اینجاست با این قدرت، اسکورپیو چه قیمتی دارد؟

برچسب هاXbox ScorpioScorpioVR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جذب سرمایه‌ی ۵۰ میلیون دلاری IMAX به منظور ساخت محصول واقعیت مجازی با کیفیت بالا