موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

کمپانی HMD Global که در زمینه ی عرضه ی گوشی های همراه Nokia به بازار فعالیت می کند، اعلام کرده است مدیران این کمپانی قصد دارند تا دوباره سری افسانه ای N را تولید نمایند. منبع چینی Baidu ادعا می کند که ممکن است یکی از نسخه های این سری در نمایشگاه MWC 2017، در بارسلونا رونمایی شود.
این کمپانی در سال 2011 محصول Nokia N9 و در سال 2015 تبلت Nokia N1 را روانه ی بازار کرد. اما پس از انعقاد معامله تجاری این کمپانی با مایکروسافت، مقرر شد کمپانی نوکیا حق تولید گوشی هوشمند را با نام Nokia را تا پایان سال 2016 نداشته باشد. در نتیجه تولید سری N متوقف شد.
اما در حال حاضر اخباری منتشر شده که به برنامه ریزی این کمپانی برای از سر گرفتن خط تولید سری Nokia N اشاره دارد. به گفته ی این منبع حداقل یکی از گوشی های هوشمند در این سری مجهز به پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 6xx خواهد بود که می توان گفت از نظر کیفی در سری متوسط رو به بالا قرار خواهد گرفت. این کمپانی قصد دارد در سری اول تولید 500 نسخه از محصول جدید، سری N تولید کند. علاوه بر این گفته می شود قرار است کمپانی نسخه جدید Nokia 3310 را نیز طراحی و تولید نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه