کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

برای نگاه به قدرت اقتصادی مصرف‌کننده‌ی چینی به چیزی بیشتر از نتایج سه ماهه‌ی اخیر مرتبط با گروه Alibaba، غول تجارت الکترونیک نیاز نیست.
روز پنجشنبه این شرکت اظهار داشت درآمد سه ماهه‌ی چهارم مالی شرکت با 60 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۵/۶ میلیارد دلار رسید. درآمد حاصل از واحد تجاری مرکزی این شرکت نیز با 47 درصد افزایش به ۴/۵۹ میلیارد دلار رسید. درآمد خالص Alibaba برای این دوره تا پایان مارس ۱/۵۵ میلیارد دلار اعلام شده است که نزدیک به دو برابر رکورد سال گذشته می‌باشد.
معاون ریاست Alibaba، آقای Joe Tsai گفته است حرکت رو به رشد درآمد، دستمزدها را افزایش می‌دهد که این به مصرف‌کنندگان چینی اجازه می‌دهد پول بیشتری برای خرید کالا صرف کنند. وی اضافه کرد نفوذ بالقوه در بین مصرف‌کنندگان چینی، به خصوص در میان جمعیت جوان، محرک قوی برای مصرف در سال‌های پیش رو خواهد بود. سازمان ملی آمار چین نیز اعلام کرده است فروش خرده فروشی آنلاین کالاهای فیزیکی در چین در چهارماهه‌ی نخست امسال 26 درصد رشد داشته است که این تائیدکننده‌ی نظر تحلیلگران J.P. Morgan است که در گزارش خود آورده‌اند افزایش خریدهای آنلاین منعکس کننده‌ی تمایل مصرف‌کنندگان چینی در ارتقاء کالاهای خانگی و لوازم مورد نیازشان است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه