موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ فروردين

سامسونگ پیش از این و در رویداد Unpacked خود از Galaxy Fold و Galaxy S10 5G رونمایی کرد، و حالا آماده‌ی فروش جدیدترین و قدرتمندترین موبایل‌هایش برای مشتریان آمریکایی است. هر دو گوشی به زودی برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرند، و خیلی زود پس از آن در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند، اما تاریخ‌ها برای این دو مدل متفاوت هستند.
این شرکت، سفارش پیش‌فروش برای Galaxy Fold را از ۱۲ آوریل آغاز کرد و فروش آن‌ها از ۲۶ آوریل خواهد بود. ظاهرا، تنها تعداد محدودی از کاربران قادر به ثبت نام در سایت شرکت برای پیش‌سفارش‌های Galaxy Fold هستند، و قیمت خرده‌فروشی آن‌ها ۱۹۸۰ دلار تعیین شد. سامسونگ گفت، پیش‌سفارش‌ها برای Galaxy S10 5G "به‌زودی" آغاز می‌شوند. قیمت مدل‌های ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت برای ایالات متحده اعلام نشده‌اند.
متعاقب عدم تائید شایعات در مورد تاریخ راه‌اندازی ۱۶ می، اولین شریک S10 5G سامسونگ، Verizon، در صفحه‌ی شمارش معکوس خود، قول ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه را در تاریخ ۱۷ آوریل ساعت ۹ عصر به وقت اقیانوس آرام (نیمه شب ۱۸ آوریل به وقت منطقه‌ی زمانی شرق) داد.
Galaxy Fold از نمایشگر خارجی ۴.۶ اینچی برای تبدیل شدن به تبلت مینیاتوری با نمایشگر داخلی ۷.۳ اینچی استفاده می‌کند. از طرف دیگر، Galaxy S10 5G بزرگ‌تر است، اما دارای نمایشگر سنتی ۶.۷ اینچی و توانایی اتصال به شبکه‌های 5G اولیه در چند شهر ایالات متحده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه