سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

شرکت Acer پس از عرضه‌ی لپ‌تاپ predator نه‌ هزار دلاری، مماشات کرده و در نمایشگاه CES از برخی نوت‌بوک‌های مقرون به صرفه‌ی بازی خود رونمایی کرده است. علی‌الخصوص شرکت مذکور، لپ‌تاپ‌های Aspire V Nitro را معرفی کرده که در دو مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی با پردازنده‌های نسل هفتم جدید Intel Core i7-7700HQ، کارت گرافیک ۱۰۵۰ یا ۱۰۶۰ NVIDIA GeForce ، سیستم هوشمند ردیاب چشمی Tobii و حداکثر۱۶ گیگابایت RAM عرضه می شود. با وجود اینکه این لپ‌تاپ در واقع نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی مدل سال گذشته نیست، در Nitro جدید تغییرات جالب توجهی مانند تجهیز درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت و رزولوشن نمایشگر ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ UHD رخ داده است. مدل‌های جدید، تنها ۱۱۹۹  دلار قیمت دارند.
اما دیگر مدل مقرون به صرفه‌ی این شرکت با اسکلت نامعلوم V Nitro و قاب قرمز رنگ، ۱۶ گیگابایت RAM، یک ترابایت HDD، پردازنده‌ی Core i7-7700HQ و کارت گرافیک VX's NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti، با نام gaming VX 15 می باشد که با وجود یک پردازنده‌ی گرافیکی با قدرت کمتر، بسیار ارزان‌تر و با قیمت ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
در نهایت، Acer از یک کامپیوتر رومیزی جدید با نام سری Aspire GX در  CES پرده‌برداری کرد. این سیستم با پردازشگر نسل ششم اینتل و پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1070 و حداکثر 64 گیگابایت RAM، با قیمت حدود ۷۹۹ پوند عرضه می‌شود.

برچسب هاAcer
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آخرین Chromebook قابل تبدیل Acer بزرگ تر و حجیم تر است