موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۵ مهر

در مصاحبه ی مطبوعاتی که شرکت بلک بری برای دومین چهارماهه مالی سال 2016 تدارک دیده بود، Priv به عنوان نخستین گوشی اندرویدی این شرکت نیز تایید شد.
این تایید در حالی صورت گرفته که پس از ماه ها انتشار شایعات و درز تصاویر به این نتیجه رسیدیم که بلک بری در حال کار بر روی یک گوشی اندرویدی می باشد. در ماه آگوست وب سایت Crackberry تصاویری جدید از محصول مذکور را منتشر کرد که آن زمان با نام Venice شناخته می شد. اگر تصاویر افشا شده و شایعات قبلی درست باشند باید انتظار داشت که Priv یک صفحه کلید کشویی داشته باشد.
به گفته جان چن، مدیرعامل بلک بری، گوشی Priv در واقع با هدف ترکیب امنیت و بهره روی بلک بری و پلتفرم وسیع اندروید طراحی و ساخته می شود.
این گوشی بخشی از تلاش بلک بری برای پشتیبانی از طرح "اندروید برای کار" بر روی BES12، سیستمی که توسط شرکت ها برای مدیریت امور در سیستم عامل های مختلف شامل اندروید، iOS و ویندوز استفاده می شود، خواهد بود.
اگرچه گوشی های هوشمند مورد علاقه بلک بری بودند اما این شرکت مشکلات زیادی در زمینه رقابت با آیفون و محصولات اندرویدی داشت. درآمد بلک بری برای چهارماهه دوم سال مالی 2015 به 916 میلیون دلار رسید و این درآمد برای چهارماهه گذشته 490 میلیون دلار گزارش شد.
این حرکت جدید بلک بری مبنی بر استفاده از اندروید می تواند تاثیرات مثبتی در افزایش سطح درآمدهایش داشته باشد. البته این شرکت اعلام کرده که همچنان به توسعه و انتشار سیستم عامل BlackBerry 10 خواهد پرداخت. گفتنی است نسخه جدید این سیستم عامل با شماره 10.3.3 در مارس 2016 منتشر خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Pepsi هم گوشی هوشمند اندرویدی خود را عرضه می کند