کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

شرکت Box، گزارش درآمد ۳ ماهه‌ی سوم خود را منتشر کرد. این در حالیست که  انتظارات Wall Street با سابقه‌ی درآمد ۱۰۲/۸ میلیون دلاری این شرکت  و افزایش ۳۱ درصدی آن طی این سال‌ها همخوانی ندارد. میزان درآمد شرکت مذکور بیشتر از پیش‌بینی‌ ۱۰۰/۶۴ میلیون دلار بوده است. از سویی، معدل درآمد هر سهم، ۱۴ سنت ضرر را نشان می‌دهد که البته از سال گذشته کمتر است. شایان ذکر است در ساعات اولیه‌ی بورس،  سهام این شرکت بیش از ۱ درصد افزایش یافت. همانطور که می‌دانید سرویس‌های Box به عنوان یک فضای رایانش ابری برای ذخیره‌سازی و اشتراک فایل‌ها به کار می‌روند.
این شرکت همچنین از رشد قابل توجه درآمد معوق خود در حدود ۱۹۲/۶ میلیون دلار و افزایش ۳۶ درصدی آن نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد. صورت‌حساب‌ها نیز افزایش ۲۶ درصدی با درآمد  ۱۱۲/۴ میلیون دلار را نشان می‌دهند. ضرر عملیاتی شرکت نیز حدود ۳۷/۸ میلیون دلار محاسبه شده  که این میزان کمتر از ضرر سالانه‌ی این شرکت طی این سال‌ها بوده است. جریان نقدی آزاد شرکت به منفی ۱۰/۹ میلیون دلار در مقایسه با از دست دادن ۳۷/۸ میلیون دلار در مدت مشابه سال گذشته رسیده است.
این شرکت روز چهارشنبه سود سهام خود را به ازای هر سهم به ۱۵/۲۲ دلار رساند که این قیمت کمی بالاتر از عرضه‌ی اولیه سهام این شرکت به نرخ ۱۴ دلار در  ژانویه ۲۰۱۵ بوده است.

برچسب هاBox
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW دامنه Alphabet.com را در اختیار داشته و قصد فروشش را هم ندارد