کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

در چهار سال گذشته، شرکت Double Robotics اعلام کرد، بیش از ۸۰۰۰ ربات خود را در سراسر جهان فروخته و بیش از ۲۰ میلیون دلار از فروش آن‌‌ها درآمد کسب کرده است.  با توجه به کشش بازار، این شرکت قصد دارد، سری A بودجه‌ی خود را در سال جاری همراه با معرفی طرح اشتراک نرم‌افزار برای کمک به خرید مشتریان ربات خود، افزایش دهد.
همانطور که می‌دانید، شرکت مذکور توسعه‌دهنده‌ی رباتی است که به کاربران اجازه می‌دهد از راه دور آن را در اطراف دفترکار هدایت کرده و با همکاران خود تعامل برقرار نمایند، به جای آنکه روی یک میز ثابت باشند یا نیاز به استفاده از Skype  Google Hangouts و دیگر نرم‌افزارهای وب کنفرانس داشته باشند. در واقع، منظور از ربات‌های راه دور، ربات‌هایی است که به جای افراد در مراسم، در کنفرانس‌ها و همایش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروز،۷۰ درصد از مشتریان Double Robotics در فضای سازمانی هستند و ۳۰ درصد باقی‌مانده در بخش آموزش و پرورش و بهداشت و درمان قرار دارند. 
امروزه بازار ربات‌های از راه دور بسیار داغ است، به‌طوری که ربات‌های عرضه شده از سوی شرکت‌هایی مانند Suitable Technologies، Anybot، MantaroBot، Kubi و دیگر شرکت‌ها، سودآوری زیادی در بازار به وجود آورده‌اند، اما مدیرعامل شرکت Double Robotics، David Cann بر این باور است که ربات این شرکت ترکیب مناسبی از قابلیت‌ها، قیمت و طراحی است که شاخص‌های اصلی دنیای کسب و کار را در خود جای داده است. وی افزود، ۲۰ میلیون دلار فروش این ربات‌ها باعث افتحار است، اما بر اساس رشد مذکور، Double Robotics پول محصولات خود را در بخش تولید سرمایه‌گذاری می‌کند که در گذشته نیز شاهد نتیجه‌ی چنین سرمایه‌گذاری‌هایی با انتشار ربات سریع‌تر با دوربینی قابل اتصال و لوازم جانبی دیگر، بودیم.

برچسب هاDouble Robotics
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جوان ایرانی، طراح الگوریتم کنترلی سریع‌ترین ربات دوپای جهان