کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

شرکت Eyefluence در وب‌سایت خود اعلام کرد که توسط Google خریداری شده است. این استارتاپ‌ در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط Jim Marggraff بنیان نهاده شد که تا به امروز مبلغی حدود ۲۱٫۶ میلیون دلار از سوی صندوق‌های Intel Capital ،Motorola Solutions Venture Capital ،Jazz Venture Partners و NHN جمع آوری کرده است. لازم به ذکر است که مفاد قرارداد فروش این شرکت به گوگل هنوز فاش نشده است.
نظر به اینکه Google در ماه آینده پلتفرم واقعیت مجازی Daydream خود را با هدست  Daydream View راه‌اندازی می‌کند، در حال حاضر توجه خود را به هدست نسل بعدی معطوف کرده است. ردیابی حرکات چشم از فناوری‌های بسیار مهم هدست‌های واقعیت مجازی به شمار می‌رود و شرکت Eyefluence برخلاف متد‌ شرکت‌های دیگر با استفاده از اشارات چشم برای مرور منوها و انتخابشان پیاده‌سازی شده است.
این شرکت عینک‌های واقعیت مجازی را به دوربین‌هایی مجهز کرده است که می‌تواند آنچه کاربر در حال نگاه کردن به آن است را ردیابی کند. به این ترتیب می‌توانید محتوای نمایشگرهای مختلف را بدون استفاده از دست و تنها از طریق نگاه کردن به آنها کنترل کنید و برای کلیک کردن روی یک آیتم نیز تنها کافی است به آن خیره شوید.

برچسب هاEyefluencegoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افشای‌ حفره‌ امنیتی‌ عجیب ویندوز توسط گوگل