گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

روز چهارشنبه شرکت Honda Motor اعلام کرد، با بخش خودروی‌های خودران Waymo که شرکتی مستقل با مالکیت شرکت Alphabet می‌باشد، به منظور اضافه کردن فناوری خودروی‌های خودران به وسایل نقلیه‌‌ی خود و توجه به مشتری برای نرم‌افزار کنترل و هدایت دستگاه به طور خودکار، وارد مذاکره‌ی رسمی شده است. این معامله نشان می‌دهد، خودروسازان چگونه با هزینه‌های بالای توسعه فناوری جدید در خانه،  مواجه هستند و به دو دسته‌ تقسیم می‌شوند؛ شرکت‌هایی که به تنهایی توسعه می‌یابند مانند شرکت فورد و جنرال موتورز و آن‌هایی که با همکاری تامین‌کنندگان به کاهش هزینه‌های توسعه می‌پردازند.
این خبرِ Honda را می‌توان نشانه‌ی دومین اقدام بالقوه‌ی Google با یک خودروساز بر روی فناوری خودروی‌های خودران دانست. اولین اقدام Google به ماه می برمی‌گردد، هنگامی که غول فناوری مذکور قراردادی را با شرکت Fiat Chrysler Automobiles NV  به امضاء رساند تا این تکنولوژی به فناوری ون‌های کوچک این شرکت خودروساز بپیوندد.
در حالی که Honda در مورد برنامه‌های خود درحوزه‌ی ماشین خودران از رقبای بزرگتری همانند تویوتا موتور کمتر شهرت دارد اما خودروساز ژاپنی، نمونه‌ی اولیه خودروی‌های خودران را در ماه ژوئن در شمال کالیفرنیا با موفقیت آزمایش کرده است. این خودروساز، تحویل محصول کامل خود را در بزرگراه‌ها تا سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی می‌کند.

برچسب هاHondaAlphabetWaymo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

لنزهای ارتباطی با فوکوس خودکار Alphabet در سال جاری عرضه نخواهند شد