سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

شرکت Lenovo امروز از فبلتPhab 2 Pro با قیمت ۴۹۹ دلار رونمایی کرد. نکته‌ی قابل توجه آن است که این فبلت براساس پروژه‌ی تانگوی Google ساخته شده و بدین ترتیب، اولین دستگاهی است که می‌تواند اپلیکیشن‌های جدید و برنامه‌ی Tango را که از طریق فروشگاه Google Play در دسترس خواهد بود، اجرا کند.
Lenovo برای اولین‌بار از Phab 2 Pro در ماه ژوئن پرده‌ برداری کرد. گوشی مذکور به نمایشگر ۶.۴ اینچی، یک پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 652، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ،دوربین ۱۶مگاپیکسل با فیلمبرداری 4K ، حسگرهای Tango و سیستم‌عامل  Android Marshmallow مجهز است.
هفته‌ی گذشته، در یک نشست با خبرنگاران در دفتر Google در سان‌فرانسیسکو ، بازی Hot Wheels Track Builder  از شرکت مشهور اسباب‌بازیMattel معرفی شد. این بازی یکی از بیش از۳۵ اپلیکیشنی است که از Tango پشتیبانی می‌کند. هنگامی که یک تلفن Tango خریداری کنید، می‌توانید بازی را به صورت رایگان نصب نمایید.
به‌طور کلی، شرکت Mattel از راه‌های بیشماری درآمدزایی می‌کند. در ۳ ماهه‌ی سوم سال جاری، این شرکت ۲۳۶ میلیون دلار درآمد خالص از ۱.۷۹ میلیارد دلار دریافتی حاصل از بسیاری از برندها، از جمله Barbie به ارمغان آورد. در سال گذشته، این شرکت توجه خود را به هدست واقعیت مجازی موسوم به Google CardBoard معطوف کرد و در حال حاضر درصدد همکاری با Google در زمینه‌ی واقعیت افزوده AR برآمده است.

برچسب هاPhab 2 ProgoogleLenovo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اقدام گوگل برای جمع آوری بیش از حد اطلاعات شخصی کاربران