نرم افزار
سید سجاد احمدی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

Microsoft اطلاعاتی در مورد آینه جادویی خود منتشر کرد از جمله این موارد می توان به چگونگی شخصی سازی محصول برای کاربر اشاره کرد.
ایده ی یک آینه هوشمند مدت هاست وجود داشته است, اما تاکنون هیچ کدام از آن ها به یک واقعیت و محصول فیزیکی مبدل نشدند. این شرکت بالاخره در یک کنفرانس مطبوعاتی به این محصول پرداخت. microsoft تمام حقه ها و ایده های پشت ساخت آینه جادویی رو برملا کرد آنقدر که اگر کسی فنی باشد حتی میتواند برای خودش یکی از این دستگاه ها بسازد.
طراحی این محصول شامل یکlcd  است که پشت یک آینه مخصوص قرار دارد؛ آینه ای که مقداری شفاف است و کاربر علاوه بر دیدن خود به پشت آن نیز دید دارد.
در این صورت کاربر می تواند هم خودش را در آینه ببیند و هم lcd پشت آینه را.
آینه microsoft هم زمان با شانه زدن موهایتان اطلاعاتی از قبیل زمان, تاریخ, وضعیت آب و هوا, وضعیت بورس, و وضعیت ترافیک به شما نشان می دهد. اطلاعات مهم بالا قرار می گیرند و کم اهمیت تر ها پایین. و گذشته از "روز بخیری" که برای شما اول کار نمایش داده شده و محو می شود بقیه آینه برای شما باقی می ماند تا به خود برسید. از همه این ها گذشته این محصول باید کار یک آینه را نیز انجام دهد.
این محصول می تواند صورت شما را اسکن کرده و پروفایلتان را بارگذاری کند, که در آن شما اطلاعات نشان داده شده روی آینه را شخصی سازی کرده اید.
با ساختن چندین پروفایل این آینه میتواند برای تک تک افراد خانواده شخصی سازی شود.
گذشته از سنسور ها, آینه جادویی از یک پردازنده raspberry pi 3 و یک سیستم عامل تحت وب, بر روی هسته ی سیستم عامل windows 10 بهره می برد, که با توجه به اطلاعات فنی مشتری ممکن است به ارزش این محصول اضافه یا از آن کم شود.
اگر می خواهید خودتان یکی از این آینه ها درست کنید(!) اطلاعات مورد نیاز شما را ماکروسافت در بخش GitHub repository قرار داده است.
که به دلیل عدم انتشار رسمی محصول تاکنون, به نظر میرسد تنها راه داشتن این وسیله علمی-تخیلی آن است که خودتان دست به کار شوید و یکی درست کنید.

برچسب هاwindows 10Microsoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10