گوناگون
مصطفی طبری۷:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ آبان

Misfit یکی از تولیدکنندگان ردیاب های تناسب اندام و خواب با قیمتی مقرون بصرفه می باشد که محصول جدید خود را با عنوانShine 2  معرفی کرده است.
در نگاه اول،Shine 2  دقیقاً مشابه همان مدل قدیمی می باشد، اما در این مدل جدید علاوه بر ردیابی تناسب اندام و خواب شما، کارهای جالب بیشتری هم انجام می شود.
یکی از بارزترین تغییرات حلقه ای متشکل از 12 چراغ LED کوچک است که توانایی تولید 16 میلیون رنگ را داشته و روشنایی کافی برای دیده شدن در زیر نور آفتاب را دارند. رنگ و نورهای مختلف به شما زمان، پیشرفت در اهداف تناسب اندام و تماس ها و پیام های دریافتی را اعلام می کنند. همچنین یک موتور لرزشی مخصوص با لرزشی خفیف می تواند به عنوان آلارم روزانه یا اطلاع رسان شما مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اپلیکیشن Misfit Move با یک هشدار لرزشی شما را ترغیب به انجام فعالیت های ورزشی یا تحرک می کند.
شاین 2 با اپلیکیشن Misfit Link سازگاری دارد. این اپ که در جولای معرفی شد در واقع ارتباط بین گوشی هوشمند و اپلیکیشن های دیگر و این ردیاب را برقرار می کند. بدین ترتیب شما می توانید موسیقی پخش کنید، سلفی بگیرید، صفحات یک فایل ارائه را ورق بزنید و یا لوازم خانگی هوشمند مانند لامپ ها را کنترل کنید.
در سال 2016 میس‌فیت تلاش می کند این تعاملات را هر چه بیشتر کرده تا به عنوان بتوانید با استفاده از این ردیاب یک ماشین(آژانس) از سرویس های Uber یا Lyft سفارش دهید.
ابعاد شاین 2 حدوداً 8 میلی متر بوده و ضخامت آن 3 میلی متر است. بدین ترتیب این مدل نسبت به شاین قدیمی اندکی باریک تر محسوب می شود. همچنین شاین 2 در رنگ های مشکی کربنی و رز گلد هم عرضه می شود. بلوتوث 4.1 با همگام سازی بهتر و برد کاری گسترده تر نیز از سایر ویژگی های این مدل می باشد.
شاین 2 از برخی ویژگی های مدل قدیمی که آن را بر سر زبان ها انداخت همچنان بهره می برد. برای مثال بدنه آلومینیومی با قابلیت اتصال بند اسپرت در این مدل نیز دیده می شود. عمر باتری و قابلیت ضد آبی نیز به همان خوبی مدل قدیمی وجود دارند. عمر باتری در این مدل 6 ماه و قابلیت ضدآبی آن نیز تا 50 متر عنوان شده است.
کمپانی میس‌فیت تلاش های خوبی در جهت سازگار کردن ردیاب خود با لوازم خانگی هوشمند به انجام رسانده است. این شرکت پس از معرفی اپلیکیشن Misfit Link بلافاصله اعلام کرد که ردیابش با ترموستات های هوشمند Nest سازگاری داشته و کاربر می تواند مستقیماً از روی ردیاب خودش درجه حرارت منزل را بصورت زمان بندی شده کنترل کند. میس‌فیت همچنین یک لامپ LED هوشمند مجهز به بلوتوث را نیز تولید کرده است.
شاین 2 با قیمت حدوداً 100 دلاری عرضه شده و از همین حالا می توان این ردیاب هوشمند را بصورت اینترنتی سفارش داد. اما برای خرید حضوری آن در فروشگاه ها باید تا ماه نوامبر صبر کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در داخل اولین فروشگاه حامل مایکروسافت