تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

این شرکت ابزار مراقبت از کودکی را معرفی کرد که به گفته خودش بهترینِ موجود است. این محصول جدید از یک دوربین دید در شب و یک سنسور حرکتی بهره می برد که بالای تخت کودک، مثل یک دوش آب قرار می گیرد. کارکرد این دستگاه به این صورت است که اگر صدا یا حرکتی از کودک تشخیص دهد بر روی گوشی هوشمندتان گزارش داده و شما می توانید کودک را ببینید. در واقع دیگر والدین با هر صدایی نگران و آشفته ی کودک خود نمی شوند.
به گفته شرکت این دستگاه فقط برای زمانی که کودک در تختِ خواب و والدین بیدار هستند نیست، از آنجایی که به یک سیستم پردازشِ خواب کودک هم مجهز شده و البته طبق گفته های Nanit در این راستا سنسوری به کودک متصل نخواهد بود. هنوز مشخص نیست که این سیستم دقیقاً چگونه کار می کند اما به نظر می رسد که دستگاه کوچکترین صدا ها و حرکت ها را زیر نظر گرفته و کیفیت خواب کودک را به واسطه این اطلاعات پردازش می کند.
این دیوایس علاوه بر ویژگی های ذکر شده از یک چراغ خوابِ زیبا و سیستم ایجاد صداهای آرام بخش از جمله نویزِسفید بهره می برد و البته سنسورهای دما و رطوبت هم در دستگاه کار گذاشته شده اند.
بهتر از تمام خصوصیات ذکر شده این است که دستگاه نامبرده مثل خیلی های دیگر فقط جنبه تبلیغاتی و بازارگرم کنی ندارد، مراحل ساخت را گذرانده و تا پاییز آینده شروع به فرستادن محصول برای کسانی که آن را پیش خرید کرده اند می کند. ناگفته نماند که این دستگاه از قیمت بالایی برخوردار می باشد و برای نسخه استانداردش حدوداً 349 دلار پای شما آب می خورد، اگر هم سیستم پردازش کیفیت خواب و امکان ذخیره ویدئوهای گرفته شده را می خواهید حدوداً تا 459 دلار قیمت دستگاه بالا می رود. البته قیمت های گفته شده برای کسانی است که پیش خرید کرده باشند، زمانی که به تولید انبوه رسیده و پا به بازار باز کند قیمت به 649 دلار می رسد.

برچسب هاNanit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه