کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

شرکت Naver همکاری خود را با SoftBank  به منظور راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری جهانی به ارزش ۴۳ میلیون دلار برای پیشبرد دو سرویس امید بخش خود آغاز کرده است.
SB Next Media Innovation Fund، به منظور سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و فناوری‌هایی که با سرویس‌های Snow و  Webtoon  همکاری می‌کنند، طراحی شده است. حوزه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها بین‌المللی خواهد بود و فقط به کشور کره‌جنوبی که در آن شبکه‌ی SoftBank وجود دارد، خلاصه نمی‌شود.
تابستان جاری، با عرضه‌ی اولیه سهام عمومی Line، این شرکت ۱/۱ میلیارد دلار افزایش درآمد داشته است . غول وب کره‌ای Naver، دو سرویس Snow و Webtoon را برای سرمایه‌گذاری بعدی خود در نظر دارد.
شرکت‌های مذکور اعلام کردند این صندوق که مدیر اجرایی Snow آقای Chang-Wook Kim و مدیر اجرایی Webtoon ، آقای Jun-Koo Kim را به عنوان مشاور در اختیار دارد، اساسا به دنبال سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های تولید محتوا و شرکت‌های مبتنی بر فناوری، به ویژه در زمینه‌ی AR و VR می‌باشد.
در ماه سپتامبر، Line اعلام کرد بر صندوق‌های وابسته به ایالات متحده  و فرانسه سرمایه‌گذاری کرده است. این صندوق‌ها همچنین دارای منابع مالی برای حمایت اپلیکیشن‌های حوزه‌ی سبک‌زندگی بوده و در شرکت‌های تولید برنامه‌های بازی نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
شرکت Webtoon، برای برنامه‌های کارتونی‌ آنلاین یک سرویس مانند Netflix ارائه می دهد که در وب و یا پتلفرم‌های iOS و Android در دسترس است.
از نقطه نظر مالی،  هدف سرمایه‌گذاری۵۰ میلیارد وُنی قبل از پایان سال است که Naver با مشارکت SoftBank Ventures، مبلغ ۴۰ میلیارد وُن آن را مهیا خواهد کرد.

برچسب هاSoftBankNaver
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ربات خانگی و اندرویدی جدید که به شما در امور خانه کمک میکند