تکنولوژی
مصطفی طبری۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر

شرکت پپسی اعلام کرد که با همکاری یک شرکت قصد تولید یک سری از گوشی های هوشمند اندرویدی را دارد. این گوشی ها تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده اند و پس از ارائه لوازم جانبی و پوشاک با لیسانس پپسی در سراسر جهان، چندمین تلاش این نوشابه ساز بزرگ برای جذب مشتریان بیشتر است. پپسی همواره به تعامل خلاقانه با مشتریان علاقه مند بوده و با توجه به نقش تکنولوژی در زندگی امروزی، این شرکت قصد دارد با عرضه این گوشی های موبایل برند خود را توسعه بدهد.
یکی از این گوشی ها Pepsi P1 با ظاهری مشابه یک گوشی هوشمند اندرویدی و مقرون بصرفه است که از اندروید 5.1 آبنبات چوبی بهره می برد. این گوشی با قیمت 205 دلاری اش از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 1080p، پردازنده 1.7 گیگاهرتزی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم و یک باتری 3000 میلی آمپری برخوردار می باشد.


یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی نیز در نظر گرفته شده است.
از تصاویر منتشر شده از این گوشی می توان وجود دکمه های لمسی در زیر صفحه نمایش را تایید کرد. همچنین بنظر می رسد می توان انتظار یک حسگر اثرانگشت را هم داشت.
P1 از نظر ضخامت باریک بنظر رسیده و براساس مشخصات لو رفته تنها 7.6 میلی متر ضخامت دارد.
گفته شده پپسی در 20 اکتبر گوشی P1 را معرفی خواهد کرد. اما درک این مساله که چرا کسی باید این گوشی را با برند پپسی خریداری کند، سخت است. همین که مردم با ژاکت های NASCAR با برند پپسی به این طرف و آن طرف می روند، به اندازه کافی نچسب هست، اینکه بر روی گوشی موبایلتان هم برند این نوشابه ساز باشد واقعاً ایده ای جالبی نخواهد بود!

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت BlackBerry نخستین گوشی اندرویدی اش را عرضه می کند