سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ آذر

همانطور که می‌دانید بازی Final Fantasy XV، اولین‌بار در سال ۲۰۰۶ با اسم Final Fantasy Versus XIII برای کنسول PlayStaion 3 معرفی شده بود. اما روند تولید این بازی با مشکلات زیادی مواجه شد و سازندگان نتوانستند این عنوان را در آن زمان برای PS3 تولید کنند. چند سال پیش، این بازی با اسم Final Fantasy XV برای Xbox One و PlayStation 4 عرضه ‌شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.
شرکت Sony یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بوده است و به تازگی برای طرفداران بازی Final Fantasy XV، واکمنی را با طرح بازی مذکور، هدفون بلوتوث MDR-100A و اسپیکر بلوتوث SRS-HG1  ساخته و روانه بازار کرده است. نسخه جدید واکمن Sony، در بازار ژاپن عرضه می‌شود و فعلا خبری از عرضه‌ی جهانی آن نیست. لازم به ذکر است، پیش از این شرکت Audi، یک نسخه‌ی مخصوص از ماشین R8 با طرح بازی Final Fantasy XV را به بازار عرضه کرده بود.
واکمن سری A با وضوح صوتی بالا و پشتیبانی از  Noctis، یک آیکن ویژه در پشت دارد و جعبه‌ی آن فانتزی است. قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود. شرکت مذکور همچنین هدفون MDR-100A را با قیمت ۲۶۰ دلار عرضه می‌کند که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد.
صاحبان این واکمن می‌توانند یک نسخه از موسیقی متن بازی Final Fantasy XV را با  کیفیت بالا به قیمت ۵۳ دلار بر روی واکمن خود گوش دهند و پوستر ۲۰ در ۲۸ اینچی آن را نیز  به صورت رایگان تهیه نمایند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آغاز فروش PlayStation Pro و پیش‌بینی Sony از بازار هدست‌های واقعیت مجازی در صنعت بازی