تکنولوژی
سید سجاد احمدی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

شرکت Tesla قرار است در یکی از شعبه های Nordstorm در شمال لس آنجلس مدل های جدیدش را معرفی کند و بفروشد. قرار است این شرکت از مدل X SUV خود در این رویداد و البته در فروشگاهی به نسبت کوچک رونمایی کند. تاریخ این رویداد 18 امِ ژوئن می باشد. بازدید کنندگان می توانند با این مدل های جدید و برای تست کردن آن ها یک دوری هم بزنند البته با حضور و نظارت کارکنان و مسئولین شرکت.

این شرکت از آنجا که در آن قسمت لس آنجلس مجوز فروش ندارد نمی تواند ماشین ها را آنجا به طور مستقیم بفروشد و باید به صورت اینترنتی یا تلفنی به واسطه یکی از فروشگاه های این شرکت معامله انجام شود.

به نظر می رسد که این نقطه شمالی جای مناسبی برای فروش گران قیمت های جدید این شرکت باشد از جمله مدل های سری X و S و گرانتر از آن ها سری 3 می باشد.
گرچه به نظر می رسد این اقدام جدید شرکت در راستای آزمودن و کارایی این عمل برای همکاری های آینده با Nordstorm و 121 شعبه فروشش باشد آن هم از آنجا که به نظر می رسد 215 نمایندگی شرکت برای فروش 500000 مدل 3 ای که در برنامه کاری خود دارد کافی نیستند. اما به گفته یکی از رئسای شرکت این امکان بدون حضور نمایندگی ها و فروشنده های اصلی شرکت مقدور نیست؛ «از آنجا که در آخر ما توسط قوانین فروش محدود می شویم و این روش های جدید فروش را باید کنار بگذاریم، مثل گذشته قسمت عمده فروشمان را توسط نمایندگی های خود شرکت انجام دهیم».

برچسب هاTeslaNordstorm
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خالق زبان برنامه‌نویسی Swift شرکت Apple را ترک کرد