نرم افزار
مصطفی طبری۱۸:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ آبان

این برنامه با چند سرویس/پرتوکل چت نظیر Jabber، IRC، Google Talk، Facebook Chat، Twitter و Yahoo پشتیبانی می کند اما شاید برجسته ترین ویژگی این پیام رسان ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی آن باشد.
این نرم افزار از پروتکل OTR به منظور رمزنگاری پیام های شما بهره می برد. در این شیوه از چند کامپیوتر داوطلب شبکه شده به منظور ایجاد امنیت و ناشناس ماندن شما بهره گرفته می شود. در این نرم افزار حتی تاریخچه گفتگوها نیز بصورت پیش فرض غیرفعال می باشد. به گفته کیت کرائوس مدیر سیاست های عمومی این شرکت، تمامی پیام ها و عملکرد شما در این نرم افزار از چشم افراد دیگر پنهان می مانند؛ چه این افراد سازمان های حکومتی یک کشور دیگر باشند و یا یک کمپانی که سعی می کند به شما یک جفت چکمه بفروشد، اطلاعات شما پنهان خواهند ماند.
این پیام رسان مخاطبین شما را از سرویس هایی که استفاده می کنید واردسازی می کند و بنابراین نیازی به واردسازی مجدد پس از نصب ویندوز، لینوکس یا مکینتاش نخواهید داشت.
توجه داشته باشید که اگر مخاطب شما از قابلیت OTR استفاده نکند پیام های شما بدستش نخواهند رسید. شما می توانید این ویژگی را در برنامه خود غیرفعال کنید اما Tor این کار را توصیه نمی کند چرا که با این کار در واقع مهمترین مزیت این نرم افزار پیام رسان که امنیت بالایش است را کنار می گذارید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طرح دعوی علیه گوگل، توییتر و فیس بوک بدلیل حمایت از افراط گران