تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۴ دي

کتابخوان های الکترونیکی به فراوانی در حمل و نقل عمومی لندن مورد استفاده قرار می گیرند.و اکنون قرار است صفحه های مجهز به e-ink در زیرساخت های حمل و نقل عمومی این شهر نیز به کار روند. شرکت Transport for London در تلاش است که از صفحات دیجیتالی و جوهر الکترونیکی برای تابلو های نمایش زمان حرکت وسایل نقلیه استفاده کند. در این صفحات ، نقشه ، زمان بندی ها و زمان رسیدن اتوبوس ها نمایش داده می شود.
شرکت Transport for London که یک شرکت وابسته به دولت و مجری حمل و نقل در حوزه ی شهر لندن است ، پیوسته در حال نوآوری در ارائه ی حمل و نقل عمومی در پایتخت انگلستان است. تنها در سال جاری ، آن ها سیستم ردیابی دوچرخه سواران در کنار چراغ های راهنمایی و رانندگی را معرفی کردند، نمونه های اولیه ی قطار های متروی ذخیره کننده ی انرژی را مورد آزمایش قرار دادند و اولین اتوبوس دو طبقه ی برقی در جهان را معرفی کردند.
Simon Reed مدیر بخش سیستم ها و تکنولوژی های اتوبوس شرکت TfL در اینباره می گوید : " ما دائما در تلاشیم تا راه های جدید و نوآورانه ای برای ارائه ی بهترین و به روز ترین اطلاعات به مسافرانمان  پیدا کنیم و سفر آن ها را ساده تر کنیم. این محصول پتانسیل این را دارد که تغییر بزرگی ایجاد کند و این امکان را به ما بدهد تا بتوانیم انواع مختلفی از اطلاعات سفر را در هر لحظه و در درون ایستگاه های اتوبوس به مسافران بدهیم و در عین حال هزینه ها را کاهش و بازدهی را افزایش دهیم."
علاوه بر این ، TfL بر این باور است که این صفحات کم کصرف و با کیفیت می توانند به کاهش هزینه ی مصرف انرژی (و هزینه های دیگر) منجر شوند زیرا انرژی آن ها توسط صفحات خورشیدی تامین می شود و تنها زمانی به برق احتیاج پیدا می کنند که محتوای نمایش داده شده توسط این صفحات نیاز به به روز رسانی داشته باشد. وزن کمتر این صفحات نیز به کاهش هزینه ی نصب آن ها کمک می کند.
یک نمونه از این صفحات در ایستگاه اتوبوسی در پل واترلو نصب شده است. و تعدادی دیگر قرار است در میدان پارلمان و چند نقطه ی دیگر از شهر لندن در ماه ژانویه نصب شوند. اطلاعات نمایش داده شده در این صفحات ، مستقیما از طرف شرکت TfL به آن ها ارسال می شود.این نکته بدین معناست که مانند تمام اطلاعاتی که در اینترنت ، نوتیفیکیشن های پیامک و اپلیکیشن های موبایلی نمایش داده می شوند ، اطلاعات نمایش داده شده در تابلوی ایستگاه واترلو نیز از طریق فناوری 3G تامین می شود.
این برنامه ی آزمایشی به شرکت TfL کمک می کند تا این صفحات را با ضوابط خود برای مصرف کم و پایدار انرژی ، وزن کم و راحتی در خواندن نوشته ها بسنجد. و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود این صفحات جایگزین تابلو های فعلی ایستگاه های اتوبوس شهر لندن می شوند.
این تکنولوژی با همکاری شرکت Technofframe (که در زمینه ی ساخت فریم فعالیت می کند) ساخته شده و از پلتفرم تابلو های دیجیتالی شرکت Visionect استفاده می کند.

برچسب هاe-inkTransport
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یاهو حداقل 20 میلیون دلار برای حفظ حق اولین پخش زنده فصل عادی بازی های NFL پرداخت کرد