کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

شرکت Verizon Communications Inc در حال بررسی کاهش قیمت خرید و یا خروج احتمالی ۴/۸۳ میلیارد دلاری سرمایه‌ی خود از مالکیت شرکت Yahoo، پس از اعلام دومین خبر مبنی بر هک ۱ میلیارد حساب کاربری این سرویس می‌باشد.
این در حالی است که یک گروه به رهبری مدیر ارشد اجرایی AOL، آقایTim Armstrong  هنوز هم بر برنامه‌ی ادغام با Yahoo متمرکز شده و تیم دیگری در حال بررسی افشای شکاف ایجاد شده و گزینه‌های دیگر برای این شرکت می‌باشد. یک تیم حقوقی به رهبری مشاور عمومی Verizon ، آقایCraig Silliman، در حال ارزیابی خسارت این حملات بوده و بر روی فسق قرارداد و یا مذاکره‌ی مجدد برسر کاهش قیمت خرید ِYahoo کار خواهند کرد.
شایان ذکر است، اطلاعات بیش از ۱ میلیون حساب کاربری این سرویس در آگوست ۲۰۱۳ دزدیده شده بود. با توجه به شدت هک مذکور که شامل بیش از ۱۵۰۰۰۰ کارمند دولت ایالات متحده می‌شد، Verizon تحت فشار ارزیابی مجدد ارزش این قرارداد و دلجویی از سهامدارانی که ممکن است Yahoo را به عنوان سرویسی آسیب دیده در نظر بگیرند، می‌باشد.
شرکت Verizon روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از طریق پست‌الکترونیکی اعلام کرد، تحقیقات درزمینه‌ی وضعیت ارزیابی Yahoo ادامه خواهد داشت و تاثیر هک‌های اخیر بر روی شرایط اعتباری آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برچسب هاVerizonYahoo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ورایزون، یاهو را با 4.8 میلیارد تصاحب می کند