تکنولوژی
سید سجاد احمدی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

شرکت htc به تازگی از نسخه ای مخصوص فروشندگان، از دستگاه واقعیت مجازی خود با نام تجاری Vive BE پرده برداری کرده است.


خریداران محترم این دیوایس همان دستگاه را با همان تعلقات می خرند با این تفاوت که مجوز فروش اختصاری به نام خود با دستگاه به دست می آورند.
نسخه استاندارد شامل دو دسته کنترلر دو اسپیکر صداهای باس و چهار بالشتک صورت است. تمام این ها برای بازاری های عزیز حدود 1200 دلار در آمریکا 849 یورو در انگلستان به دست می آیند.
بعد از خرید های سفارشی و انتظار های فراوان خریداران عادی میتوانند به راحتی به این دیوایس با قیمت 799 دلار (که البته برای یک شهروند معمولی کم نیست) دست یابند, اما 1200 دلار برای شرکت هایی که می توانند نمایندگی این محصول را با نام خود به دست آورند پول زیادی نیست.
آقای Daniel O’Berien نائب رئیس شرکت HTC می گوید: واقعیت مجازی در ابتدا همه خریداران را اغوا کرد و اکنون استفاده ها و نرم افزار های گوناگونش روز به روز بیشتر می شوند، ما با این کار می خواهیم به درخواست های مردم در سراسر جهان برای تجربه واقعیت مجازی_ای کامل و با کیفیت بالا پاسخ دهیم.
شرکت HTC به تازگی از نرم افزار Vive x خود پرده برداری کرده که به وسیله آن شرکت های گوناگون برای این دستگاه به راحتی بتوانند برنامه سازی کنند.
واقعیت مجازی در زمینه معماری و طراحی نیز قابلیت های رو نشده زیادی دارد.
به عنوان مثال شرکت Dassault بعد از رونمایی دستگاه های واقعیت مجازی نرم افزاری ساخت که به شرکت ها کمک می کند محصولاتشان را در محیطی مجازی طراحی و مورد آزمایش و بررسی قرار دهند.
با توجه به این حقایق شرکت HTC این لایسنس قانونی و 12 ماه گارانتی محصولات را به فروشندگان عزیز به عنوان امتیاز خرید این محصول می دهد. قابل توجه است گارانتی محصول استاندارد پیشین، محدود به استفاده های غیر تجاری بود. Vive BE تابستان امسال در آمریکا, کانادا, آلمان و فرانسه توضیع می شود و می تواند در مدتی کوتاه تر به جاهای مختلف جهان برسد.

برچسب هاBusiness EditionHTC
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عملکرد ضعیف دوربینHTC One M9 در تست DxOMark