کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ ارديبهشت

چشم‌انداز رقابتی اپلیکیشن‌های حمل و نقل امروز کمی کوچک‌تر شده است. Gett اعلام کرد که Juno، یک رقیب در بازار نیویورک را از آن خود کرده است. مدیرعامل و بنیان‌گذار Gett، دیو وایسر به TechCrunch گفت که قیمت این معامله 200 میلیون دلار بوده است. اگرچه این دو شرکت شرایط دیگری را فاش نکردند. از جمله اینکه آیا این معامله به صورت نقدی انجام گرفته یا سهام و یا ترکیبی از هر دو؟
جزئیات بیشتری از این معامله بدین شرح می‌باشد که این معامله تمامی کسب‌وکار موجود Juno را در برخواهد گرفت. از شبکه‌ی رانندگان دارای مجوز گرفته تا کارمندان و تیم بنیان گذارانش. چهار نفر از این تیم در نیویورک مستقر خواهند بود تا عملکرد این شرکت جدید را در آمریکا رهبری کنند که در حال حاضر تنها دفتر در آمریکا است. علاوه بر این‌ها شرکت Gett برای تثبیت جای پایش در بازار اروپا، به دنبال پوشش سراسری 100 شهر مختلف در این قاره است.
همانطور که قبلا گفته شد ترکیب این شرکت‌ها Gett را در موقعیتی قوی قرار داده است تا برای مقابله با Lyft قدم بردارد و به عنوان دومین شرکت قدرتمند پس از Uber در زمینه‌ی حمل‌ونقل قرار بگیرد.
وایسر گفت: «معامله‌ی فعلی فرصت بسیار بزرگی را برای توسعه فراهم می‌کند، به طوری که ما می‌توانیم به دنبال سرمایه‌ی بیشتر در این سال باشیم.» او اضافه کرد که در سه ماهه‌ی گذشته، Gett رشد 100 درصدی در زمینه‌های رانندگی و درآمد داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه