پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

این شرکت کانادایی تولیدکننده‌ی محصولات پوشیدنی اعلام کرد ۱۲۰ میلیون‌ دلار سرمایه از شرکت‌های Intel Capital، Amazon Alexa Fund و Fidelity Investment آمریکا جذب کرده است.
این شرکت که در سال ۲۰۱۲، در انتاریو کانادا بنا نهاده شد، بیشتر به دلیل محصول Myo خود شناخته شده است. Myo دست‌بندی است که توسط جریان‌های الکتریکی داخل عضلات، سعی می‌کند وسایل پیرامون خود را همچون رایانه‌ها، گوشی‌های هوشمند و هر وسیله‌ی دیگری که مجهز به چیپ وایرلس باشد، کنترل کند.
پیش از این، Thalmic در سال ۲۰۱۳، سرمایه‌ای در حدود ۲۰ میلیون دلار جذب کرده بود. این شرکت پس از دریافت این سرمایه‌ها اعلام کرده است که علاوه بر بهبود محصولات پیشین، روی تحقیق و توسعه و به طبع آن، تولید محصولات جدید اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، بیان می‌کند که برای تولید یک محصول انقلابی، بایستی تکنولوژی نوینی نیز در اختیار داشت.
Amazon سال گذشته خبر از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری روی پیاده‌سازی سامانه‌ی کنترل صوتی داد. به نظر می‌رسد که این اقدام، در جهت سرمایه‌گذاری بر روی شرکت Thalmic بوده است.
مشارکت Intel نیز در این پروژه شایان ذکر است. چرا که Intel بزرگ‌ترین سازنده‌ی چیپ در جهان است و در تلاش است اینترنت اشیاء را به خصوص از طریق محصولات پوشیدنی گسترش دهد. 
شرکت Thalmic در دفتر مرکزی کانادای خود، دارای ۱۰۰ کارمند است که این عدد شامل مهندسین و محققین نیز می‌گردد. این شرکت همچنین بیان کرده است که قصد گسترش نیروی انسانی خود، چه در واترلو و چه در سان‌فرانسیسکو را دارد.

برچسب هاThalmicWearable
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد