کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

Emagin صفحه‌نمایش‌های بسیار کوچک OLED را با وضوح بالا می‌سازد که با وجود استفاده‌ی کم از چشم غیر مسلح، در هنگام ترکیب با بزرگنمایی اپتیک می‌تواند برای نمایشگرهای محصولات پوشیدنی ایده‌آل باشد.
در حقیقت این شرکت در حال حاضر صفحه‌نمایش‌ها را برای مقاطعه‌کاران نظامی تامین می‌کند، و به دنبال محصولات تجاری در بخش‌هایی مانند هدست‌های واقعیت مجازی است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت با دارا بودن وضوح تصویر 2048*2048 یا 2k در 2k و 500 نیت روشنایی، به اندازه‌ای کوچک است که مناسب برای هدست‌های پوشیدنی می‌باشد.
همه‌ی این‌ها بدین معناست که این جای شگفتی بزرگی نیست وقتی که گزارشی ادعا می‌کند اپل هم در میان یک گروه از سرمایه‌گذاران جدید در Emagin حضور داشت. گزارش نشان می‌دهد نه تنها اپل بلکه LG Display و Valve هم بر اساس پرونده‌ی کمیسون بورس و اوراق بهادار در اواخر ژانویه 2018، به عنوان "سرمایه گذاران خاص" در آخرین دور افزایش سرمایه‌ی شرکت نام برده شده بودند.  اگر چه حالا Emagin می‌گوید که همه‌ی این‌ها "نادرست" بود.
Heffrey Lucas، مدیر ارشد مالی شرکت گفت: اشاره به اپل به عنوان سرمایه‌گذار در حقیقت به معنای اینکه اپل یک سرمایه‌گذار خاص است، نبود. Lucas به Bloomberg گفت: Emagin به خاطر مذاکراتی که با اپل، LG Display و Valve در رویدادهای صنعتی داشته است به نام‌آن ها در پرونده‌ی کمیسیون بورس و اوراق بهادار اشاره کرده است. این شرکت گزارش کرده که اگر آن‌ها مایل به سرمایه‌گذاری بودند، ما ارقام متفاوتی را به آن ها پیشنهاد می‌کردیم.
در حال حاضر معلوم نیست آیا اپل و دیگر شرکت‌های نام برده در حقیقت مشتریان Emagin هستند و نه سرمایه‌گذاران آن.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه