تکنولوژی
سید سجاد احمدی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

با وجود اینکه تنها شش ماه از شناخته شدن شرکت سازنده ماشین های الکترونیکی Faraday Future می گذرد، این شرکت نمونه ای از یک ماشین فوق حرفه ای خود با نام FFZero 1 را معرفی کرد، علاوه بر آن با شرکت بزرگ Aston Martin هم وارد معامله شده و برای ساخت دومین کارخانه ماشین های الکترونیکی خود برنامه ریزی می کند. لازم به ذکر است که این شرکت بر روی ماشین های خودکار و بدون راننده نیز کار خواهد کرد. شاید تعداد زیادی از محصولات این شرکت و تکنولوژی های به روزش را به این زودی ها نبینیم اما جالب است بدانید که این شرکت با وجود نوپا بودنش در این عرصه به زودی وارد مسابقات فرمول E خواهد شد، آن هم به واسطه حمایت مالی و فنی تیم پر قدرت Dragon Racing.
بر اساس این توافقنامه تیم حاصل از این دو گروه در نمایشگاه فرمول E معتبر لندن؛ ePrix خود را با نام Fraday Future Dragon Racing Formula E معرفی کرد، نامی بزرگ و دهان پرکن است، نه؟! این گروه در ماه اکتبر و فصل سوم مسابقات فرمول E کار خود را آغاز خواهند کرد. در سال اول هر دو تیم بر روی تکنولوژی های نرم افزاری برای افزایش هرچه بیشتر راندمان کار می کنند، مهندسان Fraday بر روی کارایی موتورها و آنالیز داده کار خواهند کرد که به پیشبینی وضعیت موتور و راندمان آن در حالت boost کمک می کند.


در آغاز فصل بعد سری فرمول E گروه نام برده بر روی ایده های شرکت Faraday Future، شامل کنترل بیشتر بر روی توان مصرفی خواهد بود. در این فصل که در سال 2018 آغاز می شود شاهد پیاده سازی تمام تکنولوژی های نام برده بر روی بدنه ای جدید از شرکت خواهیم بود که احتمالاً شاملِ موتورهای جدید شرکت، گیربکس های جدید و سیستم تعلیق FF Echelon خواهند بود که به گفته شرکت از آن زمان به بعد بر روی تمام محصولاتش پیاده خواهد شد.
در حین اینکه شرکت بر روی ایده های خود جامه عمل می پوشاند این همکاری می تواند امکان خوبی در راستای تست تکنولوژی های ارائه شده شرکت در مجامع جدی باشد. به گفته نائب رئیس Faraday Future؛ نیک سامپسون: «همکاری با Dragon Racing به ما امتیاز حضور در یکی از مهمترین و هیجان انگیزترین مسابقات ماشین های الکترونیکی را می دهد، به نظر من فرمول E بهترین جا برای به چالش کشیدن تکنولوژی ها و مهندسان شرکت برای پیشبرد اهداف و پیشرفت های آینده شرکت است».

برچسب هاAston Martin
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آستون مارتین 40 ساله که در اصطبل پیدا شده بود نکته ی مثبتی برای مزایده محسوب میشد