ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۸ دي

به گزارش پیوست، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با منتشر کردن پستی در اینستاگرم خود اعلام کرد که شرکت مخابرات ۱۲۲ فقره از املاک مازاد خود در ۱۱ استان کشور را به صورت مزایده به فروش می‌فروشد.
به گزارش روابط‌ عمومی شرکت مخابرات ایران، شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران این املاک را که در استان‌های البرز، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و مرکزی قرار دارند به فروش می‌رساند.
بر اساس قراداد واگذاری شرکت مخابرات ایران، مالکان غیر دولتی این شرکت تا زمان نهایی شدن معامله (پرداخت آخرین قسط خرید) اجازه فروش دارایی‌های این شرکت را نداشتند و اکنون با این اطلاعیه به نظر می‌رسد واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش غیر دولتی، نهایی شده است.
مجید صدری، مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران، در پست اینستاگرمی خود اعلام کرده است که این اقدام تنها در راستای توسعه زیرساخت و شبکه مخابرات و ارایه سرویس‌های جدید صورت می‌گیرد و سرمایه حاصل از فروش املاک به طور کامل برای توسعه شرکت به کار گرفته می‌شود و ریالی از آن به دیگر امور از جمله تسویه بدهی‌ها تعلق نمی‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه