کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

NetApp در روز سه‌شنبه اعلام داشت که شرکت خود را بازسازی خواهد کرد. در همین راستا این شرکت تصمیم به تعدیل نیروی ۶ درصدی خود گرفته است. در ماه جولای، این شرکت ذخیره‌سازی ۱۰۷۰۰ کارمند در ۱۵۰ دفتر در سراسر جهان داشته است. این بدان معنی است در این تغییر و تحولات، ۶۴۰ کارمند شغل خود را از دست خواهند داد. در مدت مشابه سال گذشته، این شرکت ۱۲۳۰۰ کارمند داشته است.
در اعلامیه‌ی عمومی، هدف از بازسازی شرکت را کاهش هزینه‌ها و ۱۲ درصد نیروی کاری عنوان شده است. این شرکت کالیفرنیایی اخیرا با ورود به فضای ذخیره‌سازی رایانش ابری، رقبای سرسختی را پیش‌روی خود می‌بیند. این شرکت همچنین در ابتدای سال جاری میلادی اعلام داشته است که می‌خواهد بیش از پیش وارد حوزه‌ی نرم‌افزار گردد و با رقبایی چون VMware رو به رو شود.
NetApp در گزارش ۳ ماهه‌ی سال مالی نخست خود خبر از ۶۴ میلیون دلار درآمد از مجموع دریافتی ۱.۲۹ میلیارد دلار داده است. این رقم برای ۳ ماهه‌ی دوم سال مالی، در حدود ۱.۲۶ تا ۱.۴۱ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.
لازم به توضیح است که سال مالی ۲۰۱۶ در ایالات متحده، از ۱ اکتبر آغاز شده است. بنابراین ۳ ماهه‌ی نخست سال مالی ۲۰۱۶ در این کشور، شامل بازه‌ی ۱ اکتبر الی ۳۱ دسامبر می‌گردد.

برچسب هاNetApp
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن ناسا با هدف کاهش زمان پروازهای تجاری طراحی شد