موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

شرکت موتورولا می خواهد با محصول جدیدش Moto Z و Moto Z Force بازار را به چالش بکشد، این محصول تابستان امسال در آمریکا و در ماه سپتامبر به صورت جهانی عرضه میشود.
این دیوایس جدید در همایش مطبوعاتی لنوو در سه شنبه گذشته رونمایی شد.
قابل توجه است که موتورولا زودتر از اپل جکِ 3.5 میلیمتری هدفون را از گوشی های خود حذف کرد, به علاوه اینکه این شرکت گوشی های در این رده اندرویدی مثل LG G5 را به چالش می کشد و به کاربران اجازه می دهد دیوایس خود را شخصی سازی کنند در حدی که چیزی به قابلیت های سخت افزاری اضافه یا از آن کم کنند؛ مثل یک پروژکتور که به همراه متعلقات گوشی عرضه می شود.
مشخصات Moto Z عبارتند از صفحه نمایشی 5.5 اینچی، پردازنده Snapdragon 820، 4 گیگ رم، بیش از 30 ساعت کارایی باطری، نسخه Moto Z Force علاوه بر امکانات ذکر شده باطری قویتر، شیشه نشکن و قابلیت شارژ شدن سریعتر را داراست—به طوری که در عرض 15 دقیقه به اندازه 15 ساعت شارژ به کاربر می دهد.
بیشتر اطلاعات Moto Z ماه گذشته لو رفت اما حذف جک هدفون و جایگذاری کانکشن USB C همه را به متعجب کرد. البته بر اساس گزارش های پراکنده رسیده این محصول با مبدل هدفون به usb c عرضه می شود و خریداران خوش شانس نیازی به داشتن هندزفری با قابلیت وایرلس یا usb c ندارند.

Moto Mods

این گوشی منحصر به فرد دارای قابلیت های متنوعی است که به صورت قاب یا اضافه شونده ای سخت افزاری به دیوایس اضافه می شوند و به شدت به شخصی سازی و خاص تر کردن آن برای کاربرشان کمک می کنند.
Moto mode ها در ظاهر شبیه قابی برای گوشی شما هستند که در عمل امکانات منحصر به فردی به دستگاه شما اظافه می کنند. ممکن است باتری و ضربه پذیری گوشی شما را بیشتر کنند, اسپیکر دستگاهتان را تقویت و یا اینکه گوشی را به یک پروژکتور تبدیل کنند.
این مد ها به صورت مغناطیسی به گوشی شما اضافه شده و گوشی نیز به صورت خودکار آن ها را میشناسد و خود را با آن ها هماهنگ می کند، بعضی از آن ها به شما امکانات متعددی در استفاده از دستگاه بدون دست زدن به آن می دهند. مثل صفحه کلیدی که برای شما بر روی میزتان پروژکت شود و شما بر روی آن بنویسید و در گوشی عبارات تایپ شده را ببینید.


موتورولا تعداد زیادی از این مد ها را در سپتامبر عرضه می کند و اینکه در راه ارتقای این مد ها با شرکت های متعددی وارد معامله شده و امکاناتی را هم در اختیار کاربر قرار می دهد تا برای خود یکی طراحی کند. این ویژگی بین تمام گوشی ها منحصر به فرد و خاص است.

شرکت موتورولا برای هیچ کدام از محصولات ذکر شده قیمتی تعیین نکرده است و تابستان امسال عرضه میشود. اما برای استفاده های بین المللی و به صورت آنلاک شده در سپتامبر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

برچسب هاMoto Z Force
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

MotoMods به Moto Z جذابیت بیشتری بخشیده است