تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

گروهی که Cyanogen را با یکدیگر تاسیس کردند برآن بودند که بتوانند سومین پلتفرم بزرگ گوشی های همراه را تولید کنند، اما به نظر می رسد این توسعه دهنده اندرویدی از تمایلات جاه طلبانه اش کناره گیری کرده است.
منابعی که در این باره به خبرگزاری های Android Police و Recode گزارش داده اند ادعا کردند که شرکت حدود 20 درصد از کارمندانش را اخراج کرده است (حدوداً 30 نفر). به نظر می رسد این کارمندان جزوِ قسمت نرم افزاری شرکت بوده اند، بخشی غیر از طراحیِ سیستم عامل برای مثال Cyanogen OS. حالا اینکه این افراد در زمینه ساخت برنامه های نرم افزاری کار می کرده اند یا پلتفرم های سیستم عاملی هنوز مشخص نیست.
آقای Kirk McMaster مدیر کل شرکت از مصاحبه با Recode خودداری کرد پس هیچ مهر تایید یا ردی بر این خبر به طور رسمی زده نشده است.
تغییر جهت در اهداف یک شرکت زیاد هم شگفت آور نیست، اگرچه CyanogenMod هنوز هم در بین اندرویدی ها طرفدارانِ خاص خود را دارد اما سیستم عامل Cyanogen زیاد خریدار ندارد. حتماً در مورد بداقبالی این شرکت برای شراکت در OnePlus One اطلاع دارید، باقی دستاورد های Cyanogen هم زیاد چنگی به دل نمیزد. البته این نافرجامی در کار شرکت زیاد هم تعجب بر انگیز نیست از آنجا که بسیاری از سازندگان گوشی های همرا یا نسخه اندرویدی خود را خودشان میسازند یا اینکه از نمونه های آماده استفاده می کنند و کسانی که بخواهند برای سخت افزار خود پولی به شرکت دیگری پرداخت کرده و سیستم عامل اندرویدی مورد نظرشان را از او بگیرند زیاد نیستند.

برچسب هاCyanogenCyanogenMod
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تعداد کاربران Cyanogen از مجموع کاربران ویندوز فون و بلک بری هم بیشتر است