تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

پهپاد مبتدی پسند Parrot در نهایت برای وارد شدن به آسمان آماده است، البته پس از اینکه ما نمونه ی اولیه ی آن در CES را همین امسال مشاهده کردیم. Disco از فرمت های معمول کوادکوپتر برای سیستم های بال ثابت که باعث آسان شدن روند بلند شدن پهپادها به اندازه ی پرتاب آن ها در آسمان می شود، اجتناب می کند. این محصول در ماه آینده با قیمت 1299 دلار موجود می باشد.
برای این قیمت، شما Disco ، کنترل کننده ی از راه دور 2 Parrot و شیشه ی اتاقک خلبان را دریافت می کنید. همچنین آخرین محصول آن یک هدست با برخورداری از ویژگی واقعیت مجازی است که به ارائه ی دید شخص اول از آن چه که دوربین پهپاد می بیند، می پردازد. آن همچنین به نمایش یک رادار و داده های مسافت سنج می پردازد تا شما بتوانید به خلبانی از کابین Disco بپردازید.


همچنین از یک مکانیسم بلند شدن با کاربری آسان برخوردار است، اما Disco به اندازه ی سایر پهپادهای Parrot پیشرفته است. می تواند تا 50 MPH و تا زمان 45 دقیقه پرواز کند. پس از رسیدن به آسمان، این پهپاد به صورت خودکار به ارتفاع 164 فیت و قبل از چرخ زدن در هوا صعود می کند و در عین حال منتظر دستورات شما است.



Parrot همچنان رقابت های بسیاری را در پیش رو دارد، اما سیستم بال ثابت آن مطمئنا در فضای تبلیغاتی منحصر به فرد است. ما باید صبر کنیم و بببینیم که آیا روش بلند شدن هیجان انگیز Disco می تواند در بالاترین جایگاه خود قرار بگیرد یا نه.





برچسب هاParrot'drone
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کانادا از هواپیماهای بدون سرنشین خود تا اواخر ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند