سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ ارديبهشت

رونمایی رسمی از آنونس بخش جدید بازی Call of Duty کمی طول کشیده است اما در همین حال سازندگان اکتیویژن اعلام کرده اند این بازی ادامه ی Call of Duty: Black Ops 3 خواهد بود.
البته هنوز تریلر و با تیزر رسمی از این بازی پخش نشده است. ما آنچه روشن است عرضه سری Infinite Warfare این بازی است. تنها پیش نمایشی که از بازی دیده شده صحنه ایست که مردی را در حال صحبت از آینده ای بزرگ ترسیم میکند او می گوید بشریت از بین خواهد رفت و حتی در آینده هیچ کتابی در باره آنان نخواهد گفت. 


در سایت یوتیوب، تیزر جدیدی از این عنوان با نام Know Your Enemy منتشر کرده است که در این تیزر، فردی که احتمالا دشمن اصلی شما در بازی به شمار می آید در پیامی تهدید آمیز می گوید که شما را از صحنه روزگار محو می کند. البته ظاهرا این ارتباط ویدیویی به خوبی برقرار نشده، صحبت های این شخص خیلی واضح نبوده و حتی مشخص نیست که این شخص کیست و چه ارتباطی با داستان بازی دارد. اما اگر کمی دقت کنید روی زره این شخص لوگوی SDF درج شده که احتمالا مخفف عبارت Settlement Defense Front(جبهه دفاع حل و فصل) است که در انتهای نقشه Nuketown در Call of Duty: Black Ops III نیز شاهد آن بوده ایم.
شایعات از این خبر می دهند که نسخه جدید عنوان Call of Duty در تاریخ ۳ مه ۲۰۱۶(سهشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ به طور رسمی معرفی و رونمایی می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اطلاعات نسخه جدید بازی Call of Duty : Infinite Warfare