ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳۱ شهريور

به گزارش پیوست، شهردار تهران در حکمی محمود جراحی، محمدباقر اثنی‌عشری، نصرالله جهانگرد و رضا فرجی‌دانا را به عنوان اعضای شورای راهبردی تهران هوشمند منصوب کرد.
در حکم صادره آمده است که بر اساس ماده ۳ آیین‌نامه شورای راهبردی تهران هوشمند، این افراد به عضویت شورای راهبردی تهران هوشمند منصوب می‌شوند.
از جمله وظایف شورای راهبردی تهران هوشمند، «تصویب راهبردها و برنامه‌های بلندمدت و میان‌مدت تهران هوشمند جهت ارائه به شورای شهر تهران» ذکر شده است. اعضای این شورا عبارتند از: شهردار تهران (رئیس شورا)، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (دبیر شورا)، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران، یکی از اعضای شورای شهر تهران به انتخاب رئیس شورای شهر و سه نفر از صاحب‌نظران و افراد مجرب در زمینه مسائل مربوط به شهر هوشمند به انتخاب شهردار تهران.
محمود جراحی معاون سابق بنیاد مستضعفان، محمدباقر اثنی‌عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نصرالله جهانگرد معاون سابق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و رضا فرجی‌دانا وزیر اسبق علوم با نظر شهردار تهران به عنوان اعضای حقیقی این شورا منصوب شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه