ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۸ بهمن

به گزارش «فناوران»، در چهل و ششمین جلسه‌ی شورا، ردیف‌های بودجه‌ی پیشنهادی شهرداری تهران بررسی شد و در نهایت اعضای شورای شهر به کاهش بودجه‌ی هوشمندسازی این شهر رای دادند.
مجید فراهانی، رئیس کمیته‌ی بودجه به تشریح کلیات بودجه‌ی ماموریت توسعه‌ی مدیریت و هوشمندسازی شهری پرداخت و گفت: در ماموریت توسعه‌ی مدیریت هوشمندسازی بخش عمده‌ی بودجه صرف حقوق و دستمزد، بحث امور پشتیبانی، پرداخت دیون و پژوهش‌های کاربردی، توسعه‌ی خدمات الکترونیکی و شهر الکترونیکی را در خود جای داده است.
فراهانی افزود: کاهش بودجه‌ی این بخش با توجه به انقباضی بودن بودجه، کاهش درآمدهای بودجه و نیز به دلیل ۱۸۰ میلیارد تومانی که به حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد، کسر شده است.
رئیس کمیته‌ی بودجه گفت: در این بخش آنچه پیشنهاد شهرداری بود رقمی بالغ بر ۶ هزار و ۹۹۲ میلیارد تومان بود که با بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به کاهشی که روز گذشته (۱۸۰ میلیارد تومان) صورت گرفت مجموعا ۲۸۳ میلیارد تومان از لایحه‌ی پیشنهادی شهرداری کسر شد که در نهایت بودجه‌ی این ماموریت با رقمی حدود ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و با ۴ درصد کاهش نسبت به بودجه‌ی سال قبل رسیدیم.
در ادامه‌ی این بحث به دلیل اینکه پیشنهادی مبنی بر کاهش یا افزایش ردیف‌های این بخش داده نشد، ردیف‌های پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه در ماموریت حوزه‌ی توسعه‌ی مدیریت و هوشمندسازی به تصویب رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه