گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۵ دي

ناشر مجموعه‌ی کتاب‌های Choose Your Own Adventure به خاطر فیلم Black Mirror: Bandersnatch از نتفلیکس شکایت کرد. Chooseco در دادگاه ورمونت دادخواست خود را بر علیه نتفلیکس مطرح کرد، در این شکایت نتفلیکس به تخلف عمدی از نام تجاری “Choose Your Own Adventure" متهم شده و ادعا شده این داستان آن چنان تیره و تار به تصویر کشده شده که شهرت کتاب را لکه‌دار می‌کند.
این شکایت که توسط Polygon منتشر شد، ادعا می‌کند نتفلیکس تلاش برای کسب مجوز نام Choose Your Own Adventure را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است. هر چند شرکت‌ها درگیر مذاکرات گسترده بودند، ظاهرا نتفلیکس نتوانست مجوز را دریافت کند. Chooseco می‌گوید که قبلا هم اعلامیه‌های توقف درباره‌ی نام تجاری‌اش را برای حداقل یک مورد نمایش تلویزیونی متفاوت فرستاده است.
Chooseco با این توصیف فیلم که آن را ترسناک جلوه می‌دهد مخالفت می‌کند. Chooseco می‌گوید، به خصوص از این نظر ناراحت است که Bandersnatch فیلمی تاریک است که می‌تواند شامل هر چیزی باشد از جمله حضور شیطان، مبارزات خشن، استفاده از مواد مخدر، قتل، تکه تکه کردن جسد، سرقت، و دیگر تصاویر ناراحت‌کننده، که البته ما با هیچ کدام از آن‌ها مسئله‌ای نداریم، در حقیقت شکایت ما به علت ارتباط این محتوای ترسناک با لکه‌دار کردن نام تجاری معروف Chooseco است.
Chooseco درخواست حداقل ۲۵ میلیون دلار خسارت از نتفلیکس کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه