موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۴ خرداد

طی چند ماه گذشته، کاربران زیادی از مشکلات خود با گوشی iPhone X در صفحات پشتیبانی Apple و Reddit شکایت داشته‌اند و در مورد مشکلاتشان در این صفحه نظر داده‌اند. علاوه بر این، آن‌ها ادعا می‌کنند که Apple هیچ‌گونه تمایلی برای تعویض دستگاه با شرایط گارانتی ندارد و در ازای تعویض دستگاه هزینه‌ی مجدد دریافت می‌کند.
بر خلاف نظر کارشناسان که دلیل شکستگی دوربین این محصول افتادن آن از ارتفاع به زمین است، صاحبان این گوشی‌ها اعلام کرده‌اند که به‌ هیچ‌ عنوان گوشی از دستشان به زمین نیفتاده است و دلیل ترک‌خوردگی در شیشه‌ی دوربین را تغییر دما و سردی هوا عنوان می‌کنند. با این‌ حال، سایر کاربران، از مالزی و هاوایی، ادعا می‌کنند که لنز دوربین iPhone X آن‌ها، به دلیل آب‌وهوای گرم، ترک‌ خورده است و این در حالی است که در این کشورها درجه‌ی حرارت به‌ندرت از ۲۰ درجه‌ی سانتیگراد کاهش می‌یابد و در این صورت، چنین مشکلی باید پس از ماه‌ها یا یک سال بعد از استفاده برای آن‌ها ایجاد شود.
البته لزوماً هوای سرد باعث چنین اتفاقی نخواهد شد و برای مثال، قرار گرفتن و سایش دوربین در کنار کلید در جیب شخص نیز چنین مشکلی ایجاد خواهد شد. Apple در مورد وضعیت موجود اظهار نظری نکرده و هنوز مشخص نیست که مشکل تا چه حد گسترده است، اما این دست از پیام‌ها در قسمت پشتیبانی کمپانی، هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه